Menu

تماشا کنید: بازسازی مقدمه بازی Metal Gear Solid در Unreal Engine 4

پس از جدایی پدر سبک مخفی‌کاری و خالق فرنچایز بزرگ Metal Gear یعنی "هیدیو کوجیما" از کمپانی Konami که با نابودی این فرنچایز و ناامیدی مطلق هواداران همراه شد، دیگر تقریبا نمی‌توان امیدی به ساخت دنباله‌ای درخور و شایسته را برای این سری داشت. حداقل انتظاری که طرفداران قدیمی از Konami داشتند بازسازی کامل و یا ریمستر نسخه‌های قبلی این سری بود که متاسفانه تا به الان این شرکت قدم موثری در این مورد برنداشته است.

اما به گزارش پردیس‌گیم، تعدادی از هواداران خود دست به کار شده و با انجین‌های گرافیکی مختلف مانند Unreal Engine تلاش‌هایی برای زنده نگه داشتن سری محبوب خود کرده‌اند. به عنوان مثال پارسال فردی توانسته بود تعدادی از لوکیشن‌های Shadow Moses را در UE4 به نحو احسن پیاده‌سازی کند. یا همین چند مدت پیش در خبری اعلام کردیم که یکی از طرفداران کوجیما بازی کنسل شده PT. Silent Hills را توانست برای پلتفرم PC بازسازی کند که متاسفانه شرکت Konami این نسخه را از روی اینترنت پاک کرد.

اما اخیرا طرفداری خوش‌ذوق به نام "اراسموس بروسدا" (Erasmos Brosdau) توانسته به زیبایی بخش ابتدایی بازی Metal Gear Solid (محصول 1998) را در موتور UE4 بازسازی کند. در ادامه شما را به تماشای ویدیوی مربوط به این بازسازی دعوت می‌کنم.

دانلود با کیفیت HD

دانلود با کیفیت SD