Menu

نسخه جدید تراوین: مسیر پاندورا (Travian: Path to Pandora) از راه رسید

شهریور ماه از راه رسید و شهریور هر سال برای طرفداران بازی استراتژیک تراوین یعنی آغاز یک سرور پرهیجان. سال قبل همراهان تراوین با سرور آتش و شنکولاک به پا کردند و امسال درصددیم که دوباره با «تراوین: مسیر پاندورا» این تجربه‌ی لذت بخش را برای شما زنده کنیم. این سرور از ساعت 18:30 دقیقه روز پنج‌شنبه 15 شهریور آغاز خواهد شد.
در سرور مسیر پاندورا امسال با چالش‌های متفاوتی روبرو خواهید بود و برای پیروزی در تراوین باید ثابت قدم باشید. با هم نگاهی به تریلر مسیر پاندورا خواهیم داشت.

تراوین: مسیرپاندورا
اکنون به سراغ نقشه‌ی مسیر پاندورا خواهیم رفت ولی قبل از آن بدانید که در نقشه‌ی مسیر پاندورا ویژگی‌های یکسانی نیز با نسخه‌ی آتش و شن سال 2017 دارند از جمله:

1-نقشه اروپای باستان در اندازه 401×401، به جز سرورهای ایران، عربستان، COM و ترکیه که به دلیل داشتن کاربران بیشتر دارای نقشه بزرگ‌تری در ابعاد 801×801 است.

2- 287 منطقه قابل تسخیر که امتیازات پیروزی تولید می‌کنند.

3- ارسال نیروها و ادغام نیروها

4- برنده سرور کسی است که بالاترین تعداد امتیازات پیروزی را پس از 200 روز کسب کند.

ولی چه ویژگی‌هایی در نقشه‌ی مسیر پاندورا منحصر به فرد است؟

برای جواب به این سؤال به گزینه‌های زیر دقت کنید:

1-⁦⁩گرافیک جدید ساختمان‌ها در Travian: Path to Pandora

برای اولین بار در تاریخ تراوین، در نسخه مسیر پاندورا، هر قوم داخل بازی گرافیک منحصر به فرد خود را خواهد داشت.

داستان «شِو» را خوانده‌اید. یکی از پرندگان شکاری از قبیله ناتارها که از طرف امپراتور مأمور است تا سرزمین‌های گوناگون در بازی تراوین را بپیماید، او در حقیقت یک جاسوس وفادار و جان بر کف است که باید خبرهای هر سرزمین را به گوش امپراتور برساند.

داستان شِو را بخوانید تا ببینید او در طی 40 سال از زندگی‌اش چه اطلاعات منحصر به فردی برای امپراتور دارد.

باید بگوییم که گرافیک ساختمان‌ها در داستان شو تغییر نخواهد کرد هریک از قبیله‌ها معماری خاص خودشان را برای ساختمان‌ها خواهند داشت

برای آشنایی با قبایل مختلف ویدئوهای زیر را ببینید.

قبیله مصریان: وقتی تحت فشار قرار بگیرند، ارتشی از برده‌ها را به سرعت آموزش می‌دهند. آنها در مقایسه با سایر قبایل، روی رشد و توسعه تمرکز بیشتری دارند، چرا که اقتصاد آنها قدرت اول است.

قبیله گول‌ها: گول‌ها با سربازان پیاده و سوارکاران کاهنی که دارند مدافعان خیلی خوبی هستند.

قبیله رومیان: واحدهای رومی گران قیمت ولی قدرتمند هستند.

قبیله هون‌ها :آنها با سواره‌نظامشان، که با همراهی قهرمانشان باز هم چابکتر می‌شوند، ترس را به جان همسایگان می‌اندازند.

قبیله توتن‌ها: توتن‌ها می‌توانند بین گرزداران بسیار کم‌هزینه و تبرزنانی که بهره‌وری بالاتری از لحاظ تأمین دارند، انتخابی داشته باشند.

2-⁦⁩سیستم تسخیر کردن در Travian: Path to Pandora

هر دور از بازی تراوین را می‌توانید تنها با یک اکانت کاربری بازی کنید، ولی اگر می‌خواهید که طراحی‌های هنری در تراوین را ببینید یک سورپرایز از تیم طراحی برای شما داریم. پس وقتی دهکده‌ای را فتح کردید به گشت و گذار بپردازید چون وقتی دهکده قبیله دیگری را در نسخه Travian: Path to Pandora تسخیر می‌کنید، دهکده باعث تغییر نوع قبیله نخواهد شد. مگر در مورد ناتارها نحوه کار را در لینک زیر بهتر می‌توانید ببینید.

ناتارها چه کسانی هستند؟

3-قهرمان سازی

قهرمان شما همیشه به قبیله خود تعلق خواهد داشت و جریان بازی باعث عوض شدن قبیله قهرمان نخواهد شد.

اگر قهرمانتان را به دهکده گول‌هایی که تسخیر کرده‌اید بفرستید و آنجا را به خانه جدیدتان تبدیل کنید، و بعد او را همراه نیروهای گول به حملات و یورش‌ها بفرستید، امتیاز قهرمان روی نیروهای گول تأثیر می‌گذارد. از این گذشته، اگر قهرمان اقلام نیروهای گول را به تن کرده باشد، اینها هم روی نیروها اثر می‌گذارد.

اگر دهکده اصلی قهرمان هون یکی از دهکده‌های گول باشد، قهرمان می‌تواند نیروهای گول را در هنگام اعزام وی به ماجراجویی‌ها پیدا کند.

اگر قهرمان به قوم هون‌ها تعلق داشته باشد، همیشه قهرمان هون خواهد بود، در ماجراجویی‌ها فقط سلاح‌های هون‌ها را پیدا خواهد کرد.

شرایط نیروها چیست؟

4-نیروها

نیروهای قبایل مختلف که متعلق به یک اکانت یکسان باشند را نمی‌توان ادغام کرد.

در نهایت حتماً جزئیات کامل Travian: Path to Pandora زیر را در انجمن تراوین بخوانید تا با جزئیات کامل این سرور هیجان انگیز و پر چالش بیشتر آشنا شوید.

از طریق لینک زیر وارد مسیر اسرارآمیز و پرکشش پاندورا شوید.

بازی تراوین