Menu

شایعه : مایکروسافت مشغول ساخت چهار Xbox جدید است!

شرکت مایکروسافت در سال 2018 با سرمایه گذاری های کلان برای خرید 6 استودیو و تاسیس یک استودیوی جدید، تا حدودی ثابت کرد که بخش اکس باکس، اهمیت زیادی برای این کمپانی دارد. اما اگر کسی هنوز قانع نشده باشد، با شنیدن این خبر جدید به طور حتم متوجه می شود که مایکروسافت واقعا به "اکس باکس" اهمیت می دهد!

به گزارش پردیس گیم، با توجه به مطالبی که از "برد سمز" (Brad Sams)، اینسایدر مایکروسافت پخش شده است، به نظر می رسد که کمپانی مایکروسافت مشغول ساخت تنها یک یا دو کنسول جدید نیست، بلکه چهار کنسول اکس باکس جدید اکنون توسط این کمپانی در دست توسعه هستند!

دو کنسول مربوط به نسل فعلی هستند و احتمالا تا پایان سال 2019 روانه‌ی بازار شوند. یکی از آن ها با نام رمزی Maverick شناخته می شود و قرار است کنسولی بدون قابلیت خواندن دیسک و صرفا برای استریم بازی ها (پشتیبانی از پروژه xCloud) باشد. کنسول دوم که ظاهرا قرار است قبل از Maverick منتشر شود، یک مدل جدید از کنسول های Xbox One S است که علارغم کوچک تر و ارزان قیمت تر بودن، از سرویس xCloud نیز پشتیبانی خواهد کرد.

دو کنسول دیگر، اکس باکس های نسل نهمی خواهند بود. درواقع مایکروسافت قصد دارد نسل بعد را با دو کنسول آغاز کند! اولی با نام Anaconda شناخته می شود و همانند Xbox One X یک کنسول قدرتمند برای گیمرهای حرفه ای تر است. کنسول دوم با نام Lockhart می شود که همانند Xbox One S برای عموم مردم در نظر گرفته شده است. این دو کنسول، برای عرضه در سال 2020 برنامه ریزی شده اند.

البته توجه داشته باشید، هرچند که این مطالب منابع نسبتا معتبری دارند اما در نهایت شایعه هستند و توسط شرکت مایکروسافت مورد تایید نمی باشند. بنابراین حداقل باید تا برگزاری E3 2019 صبر کنیم تا ببینیم چه مقدار از این مطالب به حقیقت خواهند پیوست.

در پایان، دیدگاه خود در رابطه با برنامه ریزی های کمپانی مایکروسافت برای آینده را به اشتراک بگذارید.