Menu

عنوان Alien: Isolation در ابتدا یک بازی با دوربین سوم شخص بوده است + ویدیوی نمونه اولیه بازی

عنوان سبک وحشت بقای اول شخص Alien: Isolation توسط استودیوی Creative Assembly توسعه یافت و در سال 2014 عرضه شد. این بازی در همان زمان عرضه توانست موفقیت خوبی را کسب کند و به یکی از بهترین عناوین سری Alien تا به امروز تبدیل شده است. به گزارش پردیس گیم و به نقل از dsogaming، اکنون دریافتیم که این بازی در ابتدا قرار بود با حالت دوربین سوم به جای اول شخص عرضه شود.

کاربر 'NeoGamer' در YouTube ویدیویی منتشر کرده است که نسخه نمونه اولیه بازی را به نمایش می‌گذارد که در آن شاهد حالت دوربین سوم شخص می‌باشیم که بعدا توسط استودیو این برنامه کنسل شد. این ویدیو توسط استودیوی Creative Assembly در حین کنفرانس Game Developers Coference 2015 ضبط شده است.

می‌توان ادعا کرد که در همان زمان هم بازی دارای سبک وحشت بقا بوده است. در حالت سوم شخص بازیکنان قادر بودند که فضای دید بهتری نسبت به محیط اطراف خود کسب کنند که البته می‌توان نتیجه گرفت که حالت سوم شخص نمی‌توانست آن معنای واقعی ترس را به کاربر القا کند. همان‌طور که می‌دانید یکی از مهم‌ترین عناصر Alien: Isolation دید کم نسبت به محیط اطراف می‌باشد و در نتیجه بازیکن باید تماما به محیط بازی و بررسی هرگونه موجود بیگانه دقت کند.

در ادامه می‌توانید این ویدیوی جالب را تماشا کنید.

دانلود SD – دانلود HD

تماشا بصورت تمام‌صفحه