Menu

آنالیزگران: Cyberpunk 2077 در سه ماهه چهارم سال 2019 عرضه خواهد شد

بر اساس اطلاعاتی که در رابطه با عنوان اول شخص نقش آفرینی CD Projekt RED یعنی Cyberpunk 2077 شنیده‌ایم، باید منتظر یک دنیای بزرگ و غنی باشیم که به غیر از جزئیات، ماموریت‌های گوناگون و فعالیت‌های مختلف درست همانند سری Witcher شاهد روایت‌های شاخه‌ای مختلفی باشیم که تجربه بازیکنان را از یکدیگر متمایز می‌کند. جزئیات بسیای هستند که ما از آن‌ها آگاهی نداریم که یکی از آن‌ها تاریخ انتشار بازی می‌باشد. اگرچه با توجه به گزارشاتی از سوی آنالیزگران لهستانی باید در سه ماهه چهارم سال 2019 منتظر این عنوان بلند پروازانه باشیم.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Wccftech، خلاصه‌ای از آنالیز و بررسی از سوی "دام ماکلرسکی"، از شرکت وستور، منتشر شده و یک کاربر Reddit با نام dr4kun آن را به انگلیسی ترجمه کرده است که در ادامه متن مذکور را می‌خوانید:

"Cyberpunk 2077 vs RDR2: ما همچنان به تخمین خود در رابطه با عرضه بازی در سه ماهه چهارم 2019 اعتقاد داریم و همچنین بنا بر آنالیز ما تنها در این سه ماهه شاهد فروش 19 میلیون نسخه‌‎ای بازی خواهیم بود که درآمدی نزدیک به 525 میلیون دلار برای CD Projekt به ارمغان می‌آورد. در طول یک کنفرانس، هیئت اجرایی تایید کردند که کیفیت ضرورت اصلی CD Projekt باقی خواهد ماند و Cyberpunk 2077 همسطح RDR2 پولیش و پر فروش خواهد بود. برای مقایسه باید بگوییم، RDR2 در سه روز ابتدایی عرضه خود شاهد 725 میلیون دلار درآمد ناخالص بود و در 8 روز ابتدایی شاهد فروش 15 میلیون نسخه‌ای آن بودیم و در 12 روز ابتدایی 17 میلیون نسخه از بازی به فروش رفت. این را در ذهن داشته باشید که RDR2 تنها بر روی کنسول‌ها منتشر شد، به نظر می‌رسد پیشبینی ما برای CP2077 درست باشد. از طرف دیگر فکر می‌کنیم دنیای علمی تخیلی/سایبرپانکی بازی در میان بازیکنان محبوب‌تر از غرب وحشی باشد."

با توجه به گزارشات دیگر به نظر می‌رسد سهام شرکت CD Projekt با کاهش 33 درصدی در ارزش رو به رو شده است البته عدم عرضه بازی AAA جدید و همچنین فروش پایین‌تر از انتظار Gwent Thronebreaker دلیل اصلی کاهش ارزش سهام شرکت به حساب می‌آید.

در گزارشات به موفقیت God of War و Red Dead Redemption 2 نیز اشاره شد که البته این موفقیت به وجود بازار بزرگی برای عناوین AAA تک نفره داستانی اشاره می‌کند، به همین دلیل Cyberpunk 2077 نیز پتانسیل بالایی در فروش دارد و می‌تواند به موفقیت بزرگی تبدیل شود.

قبلاََ تیم Cyberpunk 2077 اعلام کرده بود، این عنوان با هدف ارائه کیفیتی همسطح RDR 2 توسعه می‌یابد.

عنوان Cyberpunk 2077 به شکل‌های گوناگونی نسبت به سایر بازی‌های CD Projekt متفاوت خواهد بود، حتی تغییر و تحول زاویه دید معمول سوم شخص که در عناوین استودیو دیده می‌شد به زاویه اول شخص تغییری بسیار جذاب و بزرگ به حساب می‌آید. ماموریت‌های جانبی در خط داستانی تاثیر خواهند داشت و روایت را دستخوش تغییر می‌کنند.

Cyberpunk 2077 برای PC،Xbox One و PS4 در دست توسعه قرار دارد.

نظر شما در این باره چیست؟