Menu

Red Dead Redemption 2 برخلاف GTA V فاقد سیستم تغییر شخصیت خواهد بود


Red Dead Redemption 2 اولین بازی Rockstar پس از انتشار Grand Theft Auto V در سال 2013 خواهد بود. GTA V توانست به لطف حالت آنلاینِ به‌روز شده و بخش داستانی لذت‌بخش خود، از هر دو نظر نمرات و تجاری یک موفقیت عظیم برای این استودیو باشد که در آن بازیکن قادر به تغییر بین 3 شخصیت متفاوت در طول بازی بود. در حالی که داشتن 3 شخصیت اصلی عملکرد خوبی در GTA V داشت، این ویژگی در Red Dead Redemption 2 وجود ندارد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Gamespot، جاش بیس و آرون گاربوت که به ترتیب کارگردان‌های هنری Rockstar San Diego و Rockstar North هستند، اخیرا مصاحبه‌ای با Hollywood Reporter انجام دادند. در کنار سایر جزئیات، آن‌ها تایید کردند که بر خلاف سیستم 3 شخصیتی در Grand Theft Auto V، در Red Dead Redemption 2 فقط با یک شخصیت می‌توان به تجربه آن پرداخت:

"داشتن یک شخصیت به‌صورت تک‌نفره، حس مناسب‌تری برای ساختار و روایت داستانی دنیای غرب وحشی می‌داد. آرتور در کنار سایر اعضای باند Van der Linde زندگی می‌کند و می‌جنگد و آن‌ها گروهی از شخصیت‌های شناخته شده هستند که با یکدیگر ارتباط دارند اما این داستان آرتور است و ما بازیکن را در نقش او قرار می‌دهیم تا با همراه باند خود، با یک دنیای به سرعت در حال تغییر، مقابله کنند. ما معتقدیم مردم واقعا حس حضور در این باند را دوست خواهند داشت. این شبیه هیچ یک از کارهای قبلی ما نیست."

با وجود شماره 2 در نام این بازی، Red Dead Redemption 2 در واقع یک پیش‌ درآمد برای Red Dead Redemption محسوب می‌شود. رویدادهای این عنوان 12 سال قبل از وقایع نسخه قبل جریان دارد و داستان آرتور مورگان، یکی از اعضای باند Van der Linde را دنبال می‌کند. این باند دارای نقشی اساسی در بازی است. شما می‌توانید به روش‌های مختلف با سایر اعضای آن به تعامل و ایجاد رابطه بپردازید؛ از گفت‌وگو با آن‌ها گرفته تا رفتن به شکار و سرقت به‌همراه آن‌ها.

Red Dead Redemption 2 در روز 26 اکتبر (4 آبان) برای کنسول‌های PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد.