Menu

کیت توسعه‌ی کنسول نسل بعدی Xbox احتمالا Anaconda نام دارد

به گزارش پردیس گیم و به نقل از WccfTech، طبق گفته‌ی یکی از نویسنده‌های ارشد وب سایت Windows Central با نام جز کردن (Jez Corden)، کیت توسعه‌ی کنسول نسل بعدی Xbox احتمالا Anaconda نام دارد.

کردن به تازگی در توئیتر خود اعلام کرد: "کیت توسعه‌ی کنسول نسل بعدی Xbox با نام رمزی Anaconda شناخته می‌شود که با موضوع خزندگان در ارتباط است."

البته باید توجه داشته باشید که این نام، تنها به نام کیت توسعه‌ی این کنسول اشاره دارند، نه اسم واقعی خود کنسول. کیت توسعه‌ی کنسول Xbox One X که در ابتدا با اسم رمزی Xbox Scorpio شناخته می‌شد، Chuckwalla نام دارد و همچنین کیت Xbox One هم Durango رمزگذاری شده است.

شما در زیر می‌توانید تصویری از کیت توسعه‌ی Xbox One X را مشاهده کنید:

کیت توسعه‌ی کنسول نسل بعدی Xbox احتمالا Anaconda نام دارد

کنسول نسل بعدی Xbox هم اکنون با اسم رمزی Xbox Scarlet شناخته می‌شود، اما طبق گزارش‌ها احتمال دارد که این نام، مربوط به نام خانواده‌ی نسل نهمی سری کنسول‌های Microsoft باشد و گزارش‌هایی مبنی بر اینکه ممکن است در آینده شاهد چند دستگاه جدید از سوی این شرکت باشیم، منتشر شده‌اند.

همچنین شایعه شده که Xbox Scarlet از فن آوری‌های Zen 2 و تکنولوژی‌های نسل بعدی کارت گرافیک‌های AMD استفاده می‌کند. علاوه بر آن لیست شغلی جدید Microsoft خبر از استفاده‌ی حافظه‌ی گرافیکی GDDR6 می‌دهند.

البته فعلا هیچ کدام از این اطلاعات رسمی نیستند، ولی به نظر می‌رسد در آینده‌ای نزدیک شاهد رونمایی از کنسول‌های نسل نهمی باشیم. نظر شما چیست؟ لطفا نظرات و تحلیل‌های خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.