Menu

بازی تخته‌ای Horizon Zero Dawn معرفی شد + جزئیات

Horizon Zero Dawn بعنوان یکی از عناوین موفق سال گذشته، بازیکنان را به جهانی وسیع و پر از زیبایی‌ها و مخاطرات می‌برد. این ماجراجویی هیجان‌انگیز "ای‌لوی" حال به لطف استودیو Steamforged Games قرار است در قالب یک بازی تخته‌ای ادامه پیدا کند.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Dualshockers، استودیو Steamforged Games که اخیرا بازی‌های تخته‌ای Resident Evil 2 و Dark Souls را ساخته است به تازگی کمپین جدیدی را در وبسایت Kickstarter راه اندازی کرده تا در صورت جمع آوری پول کافی عنوان Horizon Zero Dawn: The Board Game را نیز با موفقیت عرضه کند.

جالب اینجا است که کمپین این بازی در Kickstarter ظرف حدودا 2 ساعت مورد توجه بیش از 1,500 کمک کننده قرار گرفت و به هدف اولیه خود یعنی جمع آوری بیش از 200,000 دلار دست پیدا کرد. Steamforged Games اکنون به تحقق دیگر اهداف خود در ساخت بازی تخته‌ای Horizon Zero Dawn می‌اندیشد و در مرحله دوم جمع آوری کمک‌های مالی برای توسعه این بازی به دنبال 400,000 دلار است. این کمپین تا تاریخ 28 سپتامبر ادامه خواهد داشت و بعید نیست که تا آن زمان به هدف دوم خود و حتی بیشتر نیز دست پیدا کند.

همانطور که اشاره شد این بازی کارتی بر اساس دنیای غنی و منحصر به فرد Horizon Zero Dawn ساخته می‌شود و تجربه‌ای اکشن و تاکتیکی به صورت نیمه همکاری محور برای 1 تا 4 بازیکن را ارائه خواهد داد.

عرضه بازی تا مارس 2020 تخمین‌زده شده است. برای جزئیات بیشتر می‌توانید به صفحه این بازی در Kickstarter مراجعه کنید.

در ادامه شاهد تصاویری از این بازی در دست ساخت باشید.

<جهت مشاهده در اندازه واقعی بر روی تصاویر کلیک کنید.>