Menu

تماشا کنید: تریلر بسیار زیبای روز عرضه Marvel’s Spider-Man

از زمان معرفی تا روز عرضه این عنوان صحبت‌های زیادی از مقایسه آن با سه گانه Arkham گرفته تا نمایش زودهنگام و کاهش گرافیکی در سطح ایتنرنت صورت گرفته است. اما جدای از این‌ها بالاخره امروز انتظارها به پایان رسید و شاهد آخرین ساخته‌ی Insomniac Games روی قفسه‌های فروشگاه‌ها هستیم.

به گزارش پردیس‌گیم امروز کانال اصلی PlayStation در YouTube به مناسبت عرضه بازی Marvel's Spider-Man تریلری جدید از این عنوان منتشر کرد که می‌توانید در ادامه به تماشای آن بنشینید. شایان ذکر است این تریلر تقریبا همان تریلر عرضه شده در هفته‌های اخیر بوده و صحنه‌‌هایی جدید به آن اضافه شده است.

دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

نقدهای مربوط به Marvel’s Spider-Man چندی پیش منتشر شد و می‌توان گفت امتیازات جالب توجه‌ای از سمت منتقدان دریافت کرده است. می‌توانید مختصری از نقدها را در ادامه ببینید؛

GameSpot: 90/100

"ایرادات جزئی در Spider-Man چیزی از ارزش‌های دستاورد Insomniac Games در خلق عنوانی که حس یک تفسیر درست از شخصیتی دوست‌داشتنی را می‌دهد کم نمی‌کند. حس کنترل اسپایدی و استفاده از توانایی‌های او فوق‌العاده است و زمان صرف شده برروی شخصیت‌های آن، داستان بازی را خاص و دوست‌داشتنی می‌سازد. عناوین جهان‌باز زیادی در گذشته از Spider-Man وجود داشته اما هیچ‌کدام تا این حد جذاب و دارای هویت نبودند و تا این حد حق مطلب را برای جنبه‌های زیاد جهان این سری ادا نمی‌کردند. Insomniac Games یک Spider-Man خلق نموده که تاثیر ماندگاری از خود به جا می‌گذارد؛ عنوانی که حتی پس از پایان بخش داستانی اصلی، دوست دارید به تار زنی در نیویورک ادامه دهید."

IGN: 87/100

"جهان‌باز Spider-Man نمی‌تواند به‌طور ثابت، هیجان بخش‌های اصلی داستانی را ارائه دهد اما به هر حال شاهد یک بازی خیره‌کننده هستیم."