Menu

بازی جدید سازندگان سابق Batman: Arkham ،Deus Ex: Mankind Divided و Far Cry 4 توسط 505Games منتشر خواهد شد

به نظر می‌رسد Typhoon Games، استودیوی جدید افراد خبره و باتجربه صنعت بازی یعنی "الکس هاچینسون"، "یاسین ریاحی" و "رِید اشنایدر"، با 505Games برای عرضه بازی معرفی‌نشده و مالتی‌پلتفرم خود به توافق رسیده است. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DSOGaming، شرکت 505Games با دیگر شرکای این استودیو اعم از MAKERS Fund و Epic برای خلق اولین عنوان استودیو Typhoon Games همکاری خواهد کرد.

Typhoon Games با اشاره به مفاهیم اصلی خود یعنی "چاشنی‌های قدرت‌مند، تعداد بسیاری از سیستم‌های پیچیده و قوی و شور و اشتیاق برای خلق یک بازی عمیق و مشارکتی" قصد دارد تا عنوانی اکشن و جذاب را روانه بازار کند.

در زیر می‌توانید با بعضی از اعضای اصلی این استودیو آشنا شوید.

  • "الکس هاچینسون"، کارگردان ارشد و یکی از بنیان‌گذاران استودیو. وی سابقه کارگردانی در Ubisoft Montreal و کابرروی عناوینی نظیر Far Cry 4 و Assassin’s Creed را در کارنامه دارد. از دیگر کارهای او می‌توان به Spore ،Sims 2 و Army of Two: The 40th Day اشاره کرد.
  • "یاسین ریاحی"، کارگردان فنی و یکی از بنیان‌گذاران استودیو. او قبل از Typhoon در Rocksteady و WB Games برروی بخش‌های مختلفی از سری Batman Arkham کار کرده است. از دیگر کارهای وی می‌توان Deus Ex: Mankind Divided ،Homefront و 2 نسخه اول Army of Two را نام برد.
  • "رِید اشنایدر"، تهیه‌کننده اجرایی و یکی از بنیان‌گذاران استودیو. قبل از Typhoon او در تاسیس استودیو WB Games Montreal نقش داشته و هم‌چنین به عنوان تهیه‌کننده اجرایی در پروژه‌های Batman: Arkham Origins و Batman: Arkham Knight مشغول به کار بوده است. کارهای قبلی وی نیز شامل 2 نسخه اول Army of Two ،Battlefield Vietnam و نسخه اول Splinter Cell می‌شود.

"الکس هاچینسون" پیرامون این همکاری جدید با 505Games گفت:

"به عنوان یک استودیو کوچک‌تر و مستقل، پیداکردن شریک‌هایی که با اعطای آزادی برای ساخت بازی از دیدگاه خلاقانه‌ی ما پشتیبانی کنند، اولویت اول است. 505Games نه تنها این کنترل خلاقانه را برای ما فراهم کرده، بلکه آن‌ها با درک و فهمیدن اینکه بازی‌های مستقل چگونه توسعه می‌یابند و هم‌چنین کمک به ما در استفاده حداکثری از توانایی استودیو، به صورتی عمیق و قوی از ما پشتیبانی خواهند کرد. "

Typhoon Games فراز و نشیب‌های بسیاری داشته ولی همکاری توسعه‌دهندگان باتجربه و حرفه‌ای آن با 505Games، که با استودیو‌های دیگری نظیر Remedy ،Lab Zero Games ، Otherside Entertainment و Koji Igarashi نیز همکاری دارد، می‌تواند سبب ایجاد محصولی خوب و باکیفیت شود.

مدیرعامل 505Games یعنی "نیل رالی" نیز اضافه کرد:

"ما در چند سال گذشته با شناسایی و همکاری با استودیو‌های مستقل خاص و منحصر‌به‌فرد وجهه و آمادگی خود برای توسعه بازی‌های باکیفیت را افزایش داده‌ایم. زمانی که ما پروژه الکس، یاسین، رِید و تیم آن‌ها در Typhoon Games را مشاهده کردیم،‌ از موقعیت استفاده کرده و تصمیم گرفتی بخشی از آن باشیم. ما همیشه به دنبال نوآوری، بازی‌ها و توسعه‌دهندگان خلاقانه هستیم واین موقعیت با اهداف کاری ما تطابق دارد. ما به Typhoon Games در ساخت و توسعه دیدگاه و ایده‌های هیجان‌انگیزشان کمک خواهیم کرد. "

نظر شما چیست؟ لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.