Menu

Witchfire برای سال 2020 منتشر می‌شود و داستان محور نخواهد بود+ تریلر جدید

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از dsogaming ، شرکت توسعه‌ی بازی Astronauts اعلام کرد که بعید است عنوان Witchfire در سال میلادی پیش رو (2019) منتشر شود و به احتمال زیاد در سال 2020 روانه‌ی بازار خواهد شد. Witchfire از فناوری Unreal Engine 4 و فوتوگرامتری استفاده می‌کند و کمپانی Astronauts چندین تیزر جدید از گیم‌پلی بازی نشان داده که می‌تواند نگاهی اجمالی به آن‌ چه که این تیم در حال کار کردن بر روی آن هستند باشد.

به نظر می‌رسد Witchfire از سری بازی‌های تیراندازی اول شخص است که بر روی مبارزات و معما‌های گوناگون تمرکز دارد، با حال یک بازی مبتنی بر داستان نخواهد بود. تیم توسعه‌ی بازی Astronauts اظهار کرد داستان‌هایی سراسر راز و رمز برای جستجو و رمزگشایی وجود دارد، اگرچه قرار نیست که بر اساس داستان پیش برود.

شایان ذکر است که این گروه توسعه از هشت نفر تشکیل شده است، بنابراین بهتر است گیمر‌ها کمی سطح انتظاراتشان را پایین بیاورند. به همین علت است که ساخت این عنوان زمان زیادی می‌برد و همچنین نباید انتظار یک بازی با سطح کیفی AAA را داشت.

اگرچه بازی هیجان‌انگیزی به نظر می‌آید، نباید انتظار تکرار عناوین داستان محوری چون Bulletstorm یا Painkiller را داشته باشید. یا حداقل این همان چیزیست که شرکت Astronauts ادعا می‌کند.

در انتها از تماشای تیزر‌ این بازی لذت ببرید.

دانلود با کیفیت SD – دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام صفحه