Menu

Todd McFarlane به حضور شخصیت Spawn در Mortal Kombat 11 اشاره می‌کند

با رونمایی Mortal Kombat 11 در مراسم The Game Awards، طرفداران منتظر جزئیات و اطلاعات بیشتر از این عنوان هستند. ماه آینده در یک رویداد اختصاصی اطلاعات بیشتری از بازی منتشر خواهد اما در حال حاضر هم حدسیات و شایعات زیادی در رابطه با "شخصیت‌های مهمان" وجود دارد. "تاد مک‌فرلین" اشاره‌های به حضور شخصیت Spawn در MK 11 کرده است، شخصیتی که شاید بهترین ساخته او باشد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، چندی پیش طراح و سازنده کامیک بوک، "تاد مک‌فرلین"، مهمان یک AMA بر روی Reddit بود، جایی که طرفداران می‌توانستند در مورد هرچیزی از او سوال بپرسند. یکی از طرفداران پرسید آیا احتمال حضور Spawn در MK11 وجود دارد.

"مک‌فرلین" در این باره جواب داد:

"من باور دارم او در راه خود است."

پس از این اعلامیه، بسیاری از طرفداران واکنش نشان دادند، برخی از آن‌ها این را یک دروغ خواندند و البته عده‌ای نسبت به اعلامیه هیجان زده شدند.

البته حضور Spawn در Mortal Kombat امری غیر عادی و غیر ممکن به نظر نمی‌رسد، اتفاقاََ احتمال رخ دادن چنین چیزی بالا است چرا که شخصیت Spawn کاملاََ با مبارزات خشن،زیرزمینی و همچنین مرگ آشنایی دارد، از طرف دیگر مدتی شایعه‌ای مبنی بر حضور این شخصیت در Mortal Kombat XL منتشر شده بود که البته این اتفاق هیچوقت رخ نداد.

Spawn کاملاََ برای یک رینگ مبارزه مناسب به نظر می‌رسد. سال‌ها پیش در عنوان Soul Calibur II شاهد این شخصیت در نسخه Xbox بازی بودیم.

از طرف دیگر فیلم Spawn نیز در دست توسعه قرار دارد و برای اکران در سال 2019 برنامه‌ریزی شده است بنابراین حضور این شخصیت در MK11 چندان بعید نیست.

Mortal Kombat 11 در تاریخ 23 آوریل 2019(3 اردیبهشت 98) برای پلتفرم‌های PC،PS4،Xbox One و Nintendo Switch منتشر خواهد شد.