Menu

شوخی جالب خالق Mortal Kombat، اد بون، با انجمن درجه بندی سنی ESRB و پاسخ موردانتظار آن‌ها

ما هنوز از تریلر رونمایی Mortal Kombat 11 در مراسم The Game Awards شگفت زده هستیم اما به نظر می‌رسد موارد شگفت‌زده کننده دیگری نیز مانند تاریخ عرضه زودهنگام یا انتشار بازی برای Nintendo Switch نیز وجود دارد.

Mortal Kombat بازگشته است و یک پیشرفت به یاد ماندنی و جذاب برای سری به حساب خواهد آمد. حال شما می‌توانید مبارزهای خودتان را با کوچک‌ترین جزئیات ممکن شخصی‌سازی کنید و یک کنترل بی‌سابقه بر روی ظاهر آن‌ها داشته باشید. موتورگرافیکی جدید کوچک‌ترین جزئیات،شکسته شدن جمجمه و پاره کردن قلب دشمن را به تصویر خواهد کشید و شما را محو خونین‌‌ترین و خشن‌ترین صحنه‌های ممکن می‌کند. لیست جدید مبارزها شامل شخصیت‌های منتشر نشده و کلاسیک‌های سری می‌شود.

سری Mortal Kombat هیچوقت یک فرنچایز خانوادگی و دوستانه نبوده است. چیزی که انتظارش را نداشتیم یک شوخی و صحبت دوستان میان ESRB و کارگردان سری Mortal Kombat یعنی "اد بون" بود که این اتفاق هم رخ داد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، در ابتدا "اد بون" در توییت جدید خود به همراه انتشار یک گیف از Mortal Kombat 11 گفت:

"درجه‌بندی سنی MK 11 در دست انجام است. شما هیچوقت نمی‌دانید در نهایت چه رخ می‌دهد … شاید ما E(بازی مناسب برای همه سنین) را دریافت کنیم."

جواب ESRB از توییت بون نیز خنده‌دارتر است. آن‌ها در پاسخ تنها گفتند:

"بیخیال اد … ."

این تعاملات سازندگان و انجمن‌ها یا بازیکنان بسیار جالب و برخی اوقات خنده‌دار است که امیدواریم این اتفاق بیشتر از همیشه رخ دهد.

Mortal Kombat 11 در تاریخ 23 آوریل 2019 برای پلتفرم‌های PC،PS4،Xbox One و Nintendo Switch منتشر خواهد شد.