Menu

تماشا کنید: تریلر جدید World War Z کلاس‌های مختلف بازی را نشان می‌دهد

استودیوی Saber Interactive تریلر جدیدی را از عنوان 4 نفره و مولتی‌پلیر World War Z منتشر کرده است. به گزارش پردیس گیم و به نقل از dsogaming، در تریلر جدید شاهد معرفی کلاس‌های مختلف این بازی مورد انتظار سوم شخص هستیم. هر کدام از این کلاس‌ها سبک بازی و ویژگی‌های خاص خودشان را ارائه خواهند داد.

به گفته استودیوی Saber Interactive، هر 6 کلاس قابل بازی در World War Z با مزایای منحصر به فرد خود به بازیکنان ارائه داده خواهد شد. در ادامه شاهد توضیحاتی مختصر از این کلاس‌های بازی باشید.

Gunslinger: برای کسانی که قصد سوال و جواب ندارند و در ابتدا تیر اندازی را شروع می‌کنند. تفنگداران از سری مختلفی از اسحله‌های بازی بهره می‌برند تا بتوانند توسط آن زامبی‌ها را از پای در بیاورند.

Hellraiser: مواد منفجره کافی می‌تواند کار را راحت سازد! در این کلاس بازیکنان دارای C4 و دیگر ابزار کنترل جمعیت زامبی‌ها خواهند بود!

Slasher: برای کسانی که قصد دارند کمی با دقت بازی کنند، در این صورت بهترین راه استفاده از شمشیرهای کشنده خواهد بود. Slasherها دارای مزایایی مبنی بر سطح آسیب بالای درگیری تن به تن (melee) خواهند بود.

Medic: گاهی اوقات بهترین راه برای مقابله با زامبی‌ها این است که نگذارید دیگر اعضای تیمتان همانند آن‌ها شوند. Medicها از Stim Pistol بهره می‌برند که توسط آن قادر خواهند بود به دیگر اعضای تیم خود از راه دور کمک کنند تا هرج و مرج را تحت کنترل بگیرند.

Fixer: وقتی که همه کاره بودن به درد شما بخورد، Fixerها به بازی خواهند آمد. آن‌ها دارای کیف مهمات منفجره و مزایایی مبنی بر بازسازی مهمات خواهند بود.

Exterminator، آتش جواب است! Extermitaorها از کوکتل مولوتوف (Molotov) و مزایای مبنی بر افزایش آسیب از طریق آتش بهره خواهند بود. آن‌ها فقط دوست دارند که همه جا را به آتش بکشند!

کمپین کو-آپ World War Z بر روی داستان و ماموریت‌های بقا در سراسر جهان از جمله نیویورک، مسکو و اورشلیم تمرکز خواهد کرد. شما باید از تله، موانع و محیط خود به صورت استراتژیک و اسلحه‌های متنوع استفاده کنید تا زنده بمانید و گروه‌های بزرگی از زامبی‌ها را از بین ببرید.

در World War Z بازیکنان با صدها زامبی که قصد دارند منابع دفاعی شما را تخریب کنند، روبرو خواهند شد. شبیه سازی ازدحام پویا و مکانیک زامبی‌های مخنلف باعث خواهند شد که یک عنوان تیر اندازی زامبی محور را تجربه کنید.

همچنین بازیکنان قادر خواهند بود که با دوست خود و یا هوش مصنوعی به بازی بپردازند تا در مقابل گروه‌های دسته جمعی زامبی‌ها زنده بمانند.

دانلود SD – دانلود HD

تماشا بصورت تمام‌صفحه