Menu

رئیس شعبه‌ی آمریکای Nintendo علاقه به انتشار Red Dead Redemption 2 بر روی Switch دارد

چه کسی می‌خواهد تا Red Dead Redemption 2 را بر روی کنسول Nintendo Switch تجربه کند؟

شرکت Nintendo مدتی است که حمایت خود را از توسعه‌دهندگان 3rd Party افزایش داده و به آن‌ها اجازه داده تا بعضی از بازی‌های AAA خود را بر روی Switch پورت کنند. حتی بازی‌های تماما FPS همچون Doom و Wolfenstein 2 نیز راه خود را به این دستگاه قابل حمل باز کردند و Nintendo هم اعلام کرده که بازی‌های جدید بیشتری در راهند.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از VG247، اکنون رئیس شعبه‌ی آمریکای Nintendo، رجی فیلز ایم (Reggie Fils-Aime) در مصاحبه‌ی اخیر خود با وب سایت Hollywood Reporter اعلام کرده است که دوست دارد عنوان Red Dead Redemption 2 را در کنسول Switch ببیند. او همچنین معتقد است که حجم بسیار بالای این بازی و ضعف سخت افزاری کنسول نمی‌تواند مانعی بر تحقق نیافتن این امر شود.

او در اینباره گفت: "ما دوست داریم تا این بازی را بر روی Switch ببینیم، اما دوباره در این زمینه، نیاز به درک درستی از روند توسعه است. Red Dead سال‌ها در حال توسعه بود، حتی زمانی که هیچ خبری در رابطه با Nintendo Switch نبود. بنابراین توسعه دهنده‌ی این بازی فعلا باید روند توسعه‌ی اصلی بازی را رو به جلو ببرد و آن را به اتمام برساند و سپس برای آن موقعیت و فرصت‌های جدید را در نظر بگیرد.

بازی‌های 3rd Party دیگری هم بوده‌اند که پیش معرفی Nintendo Switch در حال توسعه بوده‌اند. چه اتفاقی برای آن‌ها می‌افتد؟ در آینده خواهیم دید. ممکن است وضعیت بازی‌هایی همچون Red Dead در آینده تغییر کند."

نظر شما چیست؟ آیا دوست دارید تا این بازی را بر روی Nintendo Switch تجربه کنید؟ آیا امکان تحقق یافتن این امر وجود دارد؟ لطفا نظرات و تحلیل‌های خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.