Menu

از بسته الحاقی Iceborne عنوان Monster Hunter World رونمایی شد

چندی پیش Capcom از اولین بسته الحاقی بزرگ بازی محبوب Monster Hunter World با نام Iceborne رونمایی کرد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از VG247، بسته الحاقی Iceborne برای عرضه در پاییز 2019 برنامه‌ریزی شده و دقیقاََ چیزی است که طرفداران منتظرش بودند. اول از همه باید بگویم، این بسته الحاقی دنیای بازی را به شکل قابل توجهی گسترش خواهد داد و محیط برفی،ماموریت‌های جدید، یک داستان کامل و تازه که ادامه داستان اصلی می‌باشد و … را به بازی اضافه می‌کند.

از طرف دیگر بازیکنان با هیولا‌های جدید یا هیولاهای محبوب بازگشته از قبل مواجه خواهند شد. Capcom همچنین اعلام کرد که Iceborne یک رنک جدید را به بازی خواهد آورد اما دقیقاََ اعلام نکرد که آیا آن رنک G نام خواهد داشت یا خیر.

بازیکنان قهار Monster Hunter با درجه سختی ultra-high آشنا هستند، رنک G یک سطح بالاتر از ultra-high می‌باشد و البته شامل جوایز و هیولاهای چالش‌برانگیزتر می‌شود. هیولاهای رنک G جدا از خط سلامتی و دفع ضربه بهتر از الگو حمله کاملاََ دید و حتی حملات ترکیبی استفاده خواهند کرد.

شاید به یاد داشته باشید که بازیکنان تمام سال را خواهان رنک G برای Monster Hunter World بودند و اگرچه رونمایی از بسته الحاقی اول این عنوان مستقیماََ به عرضه این رنک اشاره نمی‌کند اما به احتمال زیاد سازنده از طریق این بسته الحاقی به خواسته طرفداران جواب می‌دهد.

برای تجربه بسته الحاقی مذکور به بازی اصلی نیاز دارید، متاسفانه بازیکنان PC همزمان با دارندگان نسخه کنسولی Iceborne را دریافت نخواهند کرد. اطلاعات بیشتر از این محتوای‌اضافه در بهار سال آینده منتشر خواهد شد.

نظر شما در این باره چیست؟