Menu

شایعه: تهیه کننده فیلم Justice Leauge می خواهد مارک والبرگ نقش Green Lantern را بازی کند

این احتمال وجود دارد که مارک والبرگ برای‌ نقش Green Lantern در فیلم Justice League انتخاب شود. همچنین کمپانی Dc Universe این مجموعه را با فیلم Man Of Steel با کارگردانی زک اسنایدر در سال ۲۰۱۳ شروع کرد و به شکل رسمی اکران نشد تا فیلم Batman Vs SuperMan در سال ۲۰۱۶ به سینماها رفت و در این دنیا بن افلک در نقش Bat Man، هنری کاویل در نقش Super man، گل گدوت در نقش Wonder Woman و نیاز به توضیح ندارد که ستاره هایی مثل ازرا میلر در نقش Flash، جیسون موموا در نقش Aqua Man و ری فیشر در نقش Cyborg ایفای نقش‌ کردند.

با اینکه این ۵ شخصیت و نقش آنها در دنیای بزرگ Dc مشخص شده است اما همچنان یک جای خالی یعنی شخصی که در نقش Green Lantern بازی‌ میکند، مانده است. بسیاری از بازیگران برای ایفای نقش در شخصیت Green Lantern که قبلا توسط جان استوارت و هل جوردن بازی شده بود تلاش‌کردند اما هنوز خبری منتشر نشده است و فعلا چیزی مشخص نیست.

و هنوز حتی مشخص نیست که آیا این استودیو میخواهد این شخصیت را در فیلم هایش داشته باشد یا از این بازیگران استفاده کند اما یکی از تولید کنندگان این مجموعه انحصاری شخص خاصی را در ذهن دارد.

با توجه به حرف های Mario Robles تهیه کننده این فیلم یعنی Charles Roven که در تمام فیلم های دنیای Dc از زمان فیلم Batman Begins که ساخته کریستفر نولان است حضور داشته است، میخواهد که از مارک والبرگ برای شخصیت Green lantern استفاده کند. شایان ذکر است که این شایعه نه تایید شده نه به شکل کامل توسط کمپانی برادران وارنر رد شده است.

همچنین ببینید:

نسخه اصلاحی فیلمJustice League به کارگردانی زک اسنایدر ساخته نخواهد شد

اولین تریلر فیلم Aquaman ؛ نمایش دنیای آتلانتیس به همراه لباس کلاسیک Aquaman

نوشته شایعه: تهیه کننده فیلم Justice Leauge می خواهد مارک والبرگ نقش Green Lantern را بازی کند اولین بار در فیلیکسا. پدیدار شد.