Menu

در سال 2018 بیش از 100 بازی جدید به سرویس Backward Compatibility کنسول Xbox One اضافه شده است

به طور حتم انحصاری های جذاب و پر زرق و برق PS4 دلیل اصلی خرید این کنسول هستند. در این میان، شاید یکی از بهترین ویژگی‌های Xbox One قابلیت Backward Compatibility آن می‌باشد که ارزش خرید آن را به میزان قابل توجهی بالا می‌برد، Backward Compatibility سرویسی است که به شما اجازه می‌دهد بازی‌های خاطره‌ساز Xbox 360 و Xbox را بر روی کنسول Xbox One خود تجربه کنید.

به نظر نمی‌رسد مایکروسافت از حمایت دائمی این سرویس دست بکشد. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، فقط در سال 2018 شاهد اضافه شدن 100 عنوان جدید به قابلیت Backward Compatibility بودیم که آرشیو بازی‌های این سرویس را به رقم 550 می‌‎رساند، از این مقدار نیز 57 تای آن‌ها برای Xbox One X بهینه شده‌اند و پیشرفت گرافیکی داشته‌اند.

Larry Hryb، مدیر برنامه‌ریزی Xbox Live، در توییت جدید خود اعلام کرد:

"در سال 2018، تیم Xbox بیش از 100 عنوان جدید را به Backward Compatibility اضافه کرد و آرشیو بازی‌ها را به 550 رساند که 57 عدد از آن‌ها برای Xbox One X بهبود یافته‌اند. ما دیگر در چند روز باقی مانده تا 2019 عنوان جدیدی به آرشیو اضافه نخواهیم کرد اما در ماه ژانویه با بازی‌های جدیدی بازخواهیم گشت."

قابلیت BC کنسول Xbox One بازخوردهای به شدت مثبتی دریافت کرده و بیانیه‌های اخیر در مورد این قابلیت نیز نظر بازیکنان را به خود جلب کرده است.

نظر شما در این باره چیست؟