Menu

صحبت‌های رئیس شرکت Nintendo در مورد عرضه شدن عنوان Persona 5 برروی کنسول Nintendo Switch

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از سایت Gamingbolt، تقاضای عرضه شدن هیچ عنوانی به کنسول Nintendo Switch به اندازۀ تقاضای عنوان Persona 5 بالا نبوده است. طرفداران این سری در تمام نقاط جهان خواهان عرضۀ نسخۀ Nintendo Switch این عنوان دوست‌داشتنی در سبک RPG بوده‌اند و با معرفی شدن شخصیت اصلی این بازی، "Joker"، به عنوان اولین مبارز DLC بازی Super Smash Bros. Ultimate، این تقاضا بیشتر از قبل شده است. به هر حال، چرا باید شخصیت اصلی عنوانی که در انحصار کنسول شرکت رقیب است را به بازی اضافه کرد؟

با این اوصاف، آیا عنوان Persona 5 قرار است به کنسول Switch بیاید؟ اگر اینطور باشد، رئیس شرکت نینتندو، آقای "رِجی فیزامِی (Reggie Fils-Aime)" نمی‌خواهد جواب این سوال را به کسی بگوید. طی مصاحبه‌ای با وب‌سایت IGN، زمانی که راجع به حضور سری Persona در کنسول Switch سوال شد، ایشان تنها با گفتن "نمی‌توانم در این مورد نظری بدهم"، با زیرکی از پاسخ دادن به سوال جلوگیری کرد و به جای آن در مورد عرضۀ محتوای ترد-پارتی بر روی کنسول Switch از دیدگاه شرکت نینتندو به عنوان صاحب این پلتفرم صحبت کرد. ایشان در این مورد گفتند:

"نمی‌توانم در این مورد نظری بدهم. به علاوه، از دیدگاه ما، ما کاملاً واضح بوده‌ایم. ما برای پلتفرم خود بهترین محتوا را می‌خواهیم. همۀ محتواها و توسعه‌ دهندگان عالی. وظیفۀ ما این است که زمینه را برای کنسول Nintendo Switch جهت ارائه سرگرمی بیشتر به بازیکنان‌مان و افزایش تعداد مخاطبان آماده‌تر کنیم. زمانی که به این هدف برسیم، توسعه دهندگان فرصت را درمی‌یابند."

این صحبت آقای "فیزامی" پاسخ روشنی به سوال ما نیست. البته اگر قرار باشد عنوان Persona 5 به کنسول Switch بیاید، ما به زودی متوجه آن می‌شویم. شرکت Atlus، ناشر این عنوان، قرار است در ماه آوریل نمایشگاهی برپا کند و شاید نسخۀ کنسول Switch در آنجا معرفی شود.

در حال حاضر عنوان Persona 5 برای کنسول PS3 و PS4 در دسترس است.