Menu

تماشا کنید: 15 دقیقه از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds + اطلاعات و جزئیاتی جدید

دیروز در مراسم The Game Awards 2018 از عناوین بسیاری رونمایی شد ولی مطمئنا یکی از مهم‌ترین عناوین، بازی علمی‌تخیلی و نقش‌آفرینی جدید استودیو Obsidian یعنی The Outer Worlds بوده است. این بازی که توسط خالقین نسخه اول Fallout یعنی "تیم کِین" و "لئونارد بویارسکی" ساخته شده، با وجود پیچیدگی‌های علمی‌تخیلی و فضاییِ خود، تا حدودی شبیه به Fallout به نظر می‌رسد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFTech، به تازگی Obsidian 15 دقیقه از گیم‌پلی بازی را در اختیار وبسایت GameInformer گذاشته است. در این نمایش، شاهد جست‌وجو در محیط، انتخاب دیالوگ و کمی مبارزه و اکشن هستیم. در ادامه خبر می‌توانید اطلاعات جدید و تریلر 15 دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی را مشاهده کنید.

"در The Outer Worlds، شما در کشتیِ یک استعمارگر که در انتقال به Halcyon (دورترین کلونی از زمین، واقع در گوشه‌ی کهکشان) گم شده بود، از خوابی طولانی بیدار می‌شوید. تنها با این هدف که توطئه‌ای عمیق را که در آن گرفتار شده‌اید، از بین ببرید. هنگامی که به نقاط دورتر کهکشان سفر کرده و با گونه‌های مختلف روبرو می‌شوید، شخصیتی که تبدیل به آن می‌شوید روند خط داستانی بازی را مشخص می‌کند. در معامله و برنامه‌های کلونی، شما یک متغیر غیر برنامه‌ریزی شده هستید! "


دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام‌صفحه

بعضی از ویژگی‌های کلیدی بازی نیز عبارتند از:

  • عنوانی نقش‌آفرینی و داستان‌محور: همانند دیگر بازی‌های Obsidian، رویکرد و روش بازی‌کردن در The Outer Worlds کاملا به شما بستگی دارد. انتخاب‌های شما نه تتها بر داستان، بلکه برروی شخصیت‌تان، داستان همراهان و پایان بازی نیز تاثیر می‌گذارد.
  • می‌توانید نقص و کاستی داشته باشید، اما به روشی خوب: یکی از جدید‌ترین بخش‌های The Outer Worlds ایده‌ی نقص‌ها و کاستی‌ها است. یک قهرمان واقعی با نقص‌ها و اشکالاتی که دارد، شکل می‌گیرد. هنگامی که در حال تجربه The Outer Worlds هستید، بازی تجربه‌ و روش بازی شما را دنبال کرده تا بخش‌هایی که در آن خوب نیستید را پیدا کند. آیا به کرات مورد حمله‌ Raptidonها قرار گرفته‌اید؟ این نقص سبب می‌شود هنگامی که با این موجودات روبرو می‌شوید، ضعیف‌تر باشید ولی به جای آن با یک پِرک خاص به شما پاداش می‌دهد؛ این رویکرد انتخابی در بازی به شما در ساخت شخصیت‌تان کمک می‌کند.
  • همراهان خود را رهبری کنید: در طول ماجراجویی‌تان در این کلونیِ دوردست، شما با تعداد بسیاری از شخصیت‌هایی که می‌خواهند به تیم شما بپیوندند، روبرو خواهید شد. این افراد با توانایی‌هایی منحصر‌به‌فرد، هر کدام ماموریت‌، انگیزه، و ایده‌آل‌های خاص خود را دارند. کمک‌کردن به آن‌ها و یا بی‌توجهی نسبت به خواسته‌های‌شان تماما به شما بستگی دارد.
  • در کلونی شرکت به جست‌وجو و اکتشاف بپردازید: Halcyon یک کلونی در گوشه‌ای از کهکشان است که توسط هیئت‌مدیره‌اش اداره می‌شود. کنترل همه‌ چیز با آن‌هاست… البته به جز هیولاهای فضایی‌ـی که هنگام دگرگونیِ 2 سیاره‌ی کنترل‌شده توسط کلونی، به علت مشکل در برنامه‌ها به وجود آمدند! کشتی خود را پیدا کرده، گروه‌تان را تشکیل داده و در شهرک‌ها، ساختمان‌ها، ایستگاه‌های فضایی و دیگر مکان‌های Halcyon به جست‌وجو و اکتشاف بپردازید.

با اینکه استودیو Obsidian اخیرا توسط Microsoft خریداری شده، ولی بازی The Outer Worlds توسط آن‌ها عرضه نخواهد شد و وظیفه نشرش برعهده‌ی Private Division، برند مستقل Take-Two Interactive خواهد بود.

The Outer Worlds در سال 2019 برروی کنسول‌های PS4 و Xbox One و پلتفرم PC عرضه خواهد شد. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.