Menu

جورج مارتین نویسنده سریال بازی تاج و تخت توضیح داد که چرا خیلی از شخصیت های این سریال را کشته است

نویسنده فیلم محبوب ارباب حلقه ها J.R.R. Tolkein را باید برای مرگ خیلی از بازیگران محبوب در سریال بازی‌ تاج و تخت سرزنش کنید. نویسنده بازی تاج و تخت یعنی جورج مارتین اخیرا با خبرگزاری PBS مصاحبه ای کرده و گفته است که چطور این سریال فانتزی او را تحت تاثیر قرار داده است؛ و میگوید که چطور مرگ گاندولف در سریال ارباب حلقه ها الهام بخش او بود برای‌ مرگ غیر منتظره‌ی خیلی از شخصیت ها در سریال بازی تاج و تخت بود.

مارتین در مصاحبه ای با La Times گفت:

بزرگترین خلق‌ تولکین شخصی بود که بسیار برای بدست آوردن حلقه مصمم بود و یه جورایی وسوسه قدرت بود و اینکه با آن چه کار میتواند بکند.

او اضافه کرد:

همه آنها در جنگی که درون قلب آنها است شرکت دارند. این جنگ ها میتواند در هر مکان، زمان و فضایی باشد که در تاریخ انسان ها وجود داشته است و بعد گاندولف مرد! و من نمیتوانم با کلمات بگویم که این چه تاثیری روی من داشت وقتی ۱۳ ساله بودم. نباید گاندولف بمیره! شخصیت Conan در مجموعه کتاب های Conan Books نمرد! اما تولکین این قانون را شکست و من او را برای این کار ستایش میکنم چرا که درست لحظه ای که گاندولف بمیرد اتفاقات و عواقب آن جذاب تر است چرا که حالا هر کسی ممکن است بمیرد

با توجه به خبرگزاری Wahington Post Investigation تا الان در کل سریال بازی‌ تاج و تخت هزار و دویست صحنه مرگ وجود داشته است. فصل هشتم و پایانی این سریال انتظار میرود مرگ های بیشتری همراه داشته باشد.

پیش نمایش فصل هشتم سریال بازی تاج و تخت در نیمه اول سال ۲۰۱۹ اکران خواهد شد و این فصل فقط دارای ۶ قسمت است اما هر قسمت به اندازه یک فیلم سینمایی طولانی است.

همچنین ببینید:

HBO تصاویری بسیار کوتاه از فصل ۸ سریال “بازی تاج و تخت” پخش کرد

اسپین آف سریال پرطرفدار بازی تاج و تخت ؛ هر اطلاعاتی که باید بدانید

نوشته جورج مارتین نویسنده سریال بازی تاج و تخت توضیح داد که چرا خیلی از شخصیت های این سریال را کشته است اولین بار در فیلیکسا. پدیدار شد.