Menu

چند ساعت ابتدایی Shadow of the Tomb Raider را به صورت رایگان بازی کنید + تریلر

Square Enix به تازگی اعلام کرده که بازیکنان می‌توانند برروی تمامی پلتفرم‌های PlayStation 4 ،Xbox One و PC به صورت رایگان نسخه آزمایشی و ابتدای بازی Shadow of the Tomb Raider را تجربه کنند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFTech، در این نسخه آزمایشی می‌توانید چند ساعت ابتدایی بازی را بدون هیچ محدودیتی بازی کنید. در توضیحات رسمی آمده است:

"چند ساعت ابتدایی ماموریت مهم "لارا کرافت" در Shadow of the Tomb Raider را به صورت رایگان تجربه کنید. در جزیره Cozumel در کشور مکزیک، در میان جشن روز مردگان، با "لارا" و دوست مورد اعتمادش یعنی "جونا" با سازمان مرموز Trinity برای یافتن مقبره‌ای پنهانی رقابت کنید."

"بعد از کامل‌کردن این نسخه آزمایشی، اگر نسخه کامل Shadow of the Tomb Raider را خریداری کنید می‌توانید با نگه‌داشتن تمامی آیتم‌ها و آپدیت‌ها، از ادامه‌ی آن شروع به بازی کنید."

"به تجربه بزرگ‌ترین و پرطراوت‌ترین دنیای ساخته شده در یک بازی Tomb Raider که مملو از مقبره‌ها، پازل‌ها و ماموریت‌های جانبی بوده، بپردازید. با جلوگیری از فرارسیدن آخرالزمان مایا، به همان "مهاجم مقبره‌ایِ" که "لارا" باید باشد، تبدیل شوید. "

عنوان Shadow of the Tomb Raider چند ماه پیش در تاریخ 23 شهریور برروی کنسول‌های PS4 و Xbox One و پلتفرم PC به عنوان آخرین نسخه از سه‌گانه بازسازی شده Tomb Raider عرضه شد. چندی پیش نیز اولین DLC بازی به نام Forge که بازیکنان اجازه می‌داد به صورت 2 نفره و با یک دوست به تجربه‌ی بازی بپردازند، در دسترس کاربران قرار گرفت.

در زیر می‌توانید تریلر منتشرشده به مناسبت انتشار نسخه آزمایشی بازی را مشاهده کنید.

دانلود با کیفیت HD | دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام‌صفحه

در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.