Menu

تهیه کننده ارشد سریال The Witcher: قلب گرالت را در هنری کویل دیدم

اوایل هفته جاری شبکه Netflix بازیگر نقش سوپرمن یعنی هنری کویل را بعنوان ایفاگر نقش گرالت اهل ریویا (Geralt of Rivia) در نمایش تلویزیونی‌ای که قرار است بر اساس کتاب‌های سری The Witcher (و نه بازی‌ها) ساخته شود، معرفی کرد. این انتخاب واکنش‌های مختلفی را در پی داشت و اکنون تهیه کننده و مدیر ارشد پروژه ساخت این سریال یعنی خانم لورن هیسریچ تصمیم گرفته که توضیحات بیشتری در این رابطه ارائه دهد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Gamespot، هیسریچ اعلام کرده است که قبل از انتخاب هنری کویل با صدها بازیگر دیگر ملاقات داشته و آنها را برای نقش گرالت بررسی کرده است. هیسریچ در مورد اینکه چه چیزی باعث شد در نهایت به هنری کویل برای ایفای این نقش اعتماد کند، گفت: " کویل بعنوان یکی از طرفداران فرنچایز The Witcher، می‌توانست فراتر از متن‌های نمایشنامه را ببیند و بهتر از بقیه نقش گرالت را درک کند."

"در ماه آوریل با کویل ملاقات کردم. تا چهار ماه بعد را به ملاقات و بررسی صدها گزینه احتمالی دیگر برای نقش اصلی سریال اختصاص دادم، خیلی از آنها فوق‌العاده بودند، اما چیزی که هرگز فراموش نکردم درک شفاف و عمیق هنری از قدرت‌ها و بی‌رحمی گرالت و مهم‌تر از آن هوشمندی و آسیب پذیر بودن او بود."

"هنری با توجه به اینکه یکی از طرفداران این فرنچاز است، فراتر از متن نمایشنامه را می‌دید. او روابط انسانی‌ای که گرالت دائما به آن احساس نیاز می‌کند را دیده بود و حتی اگر این عادت را رد هم می‌کرد اما مشخصا می‌دانست که این جزئی از شخصیت و نقش گرالت است. من در هنری قلب گرالت را دیدم. "

در خبری دیگر تایید شد که شبکه Netflix نمایش سریال The Witcher را برای سال آینده میلادی در نظر گرفته است.

نظر شما در مورد انتخاب هنری کویل برای نقش گرالت چیست؟