Menu

THQ Nordic حق و حقوق عنوان Kingdoms of Amalur را خریداری کرد

بازی Kingdoms of Amalur: Reckoning که در سال 2012 عرضه شد توانست به شکل کاملا مناسبی المان‌های چند عنوان بزرگ را با هم ترکیب کند و یک بازی کاملا جدید و متفاوت را به بازیکنان ارائه دهد. ما شاهد مبارزات سریع مانند God of War بودیم اما از طرف دیگر سیستم نقش آفرینی عمیق و کلاس‌های متفاوت نیز طرفداران RPG را هیجان زده می‌کرد.

Reckoning حاصل کار چند نابغه و استعداد بود، R.A. Salvator وظیفه نویسندگی آن و "کن رولستون"، طراح ارشد بازی‌هایی مانند The Elder Scrolls III: Morrowind و Oblivion، نیز وظیفه رهبری طراحان را بر عهده داشت. با وجود تمامی این تلاش‌ها در زمان عرضه آن طور که باید و شاید از بازی استقبال نشد و یک سری از مشکلات گریبان آن را گرفت.

اگر شما یکی از طرفداران Kingdoms of Amalur هستید، امروز خبر خوبی در مورد بازی منتشر شد. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dualshockers، شرکت THQ Nordic در توییتر رسمی خود اعلام کرد که حق و حوقق سری Kingdoms of Amalur را به همراه تمامی دارایی‌های 38Studios را خریداری کرده است.

به نظر می‌رسد مدیران THQ Nordic به دنبال زیاد کردن آی پی‌های تحت اختیار خود هستند تا در مورد ساخت بازی جدید خود گزینه‌های زیادی روی میز داشته باشند و از طرف دیگر می‌توانند از جمع طرفداران قدیمی این سری عناوین نیز استفاده کنند و ریسک‌های تولید یک IP جدید را به جان نمی‌خرند.

سال گذشته، THQ Nordic حق و حقوق بازی در دست ساخت Biomutant را ازان خود کرد در حالی که اخیرا نیز حق سری TimeSplitters را خریداری کرده است.

نظر شما در این باره چیست؟ آیا این ناشر می‌تواند به بهترین شکل ممکن از IPهای تحت اختیار خود استفاده کند؟