Menu

بخش Battle Royal عنوان Call of Duty: Black Ops 4 امکان دارد به صورت 60 فریم نباشد

یکی از نکات مثبت سری Call of Duty، میزان فریم ریت بخش مولتی پلیر این سری در بخش چند نفره بوده است. این میزان فریم ریت باعث می‌شود تا بازیکنان تجربه ای نرم و روان را در رقابت با یکدیگر داشته باشند. اما شرکت Activision به تازگی اعلام کرد که امکان دارد بخش Battle Royal عنوان Call of Duty: Black Ops 4 که با نام Blackout شناخته می‌شود، آن فریم ریت همیشگی را نداشته باشد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Gamespot، کارگردان هنری بازی Call of Duty: Black Ops 4 یعنی آقای دیوید واندرهار (David Vonderhaar)، به تازگی به 195 مورد از سوالات مرجع خبری Game Informer در مورد Blackout پاسخ داده است که یکی از آن ها مربوط به فریم ریت این بخش می‌باشد.

واندرهار گفت که Blackout به لحاظ تکنیکی با فریم ریت 60 اجرا خواهد شد و هدف اصلی 60 فریم خواهد بود، اما بازی همیشه این مقدار فریم را دریافت نخواهد کرد.

Black Ops 4 قرار است برای پلتفرم‌های PC، Xbox One و PS4 عرضه شود، اما واندرهار ذکر نکرد که کدام یک از این پلتفرم‌ها این مشکل را در بخش Blackout خواهد داشت.

اما نکته امیدوارکننده ای که واندرهار در مورد آن مطمئن بود این است که بازی بر روی فریم ریت های پایینتری مانند 30 فریم قفل نخواهد شد.

Blackout در بزرگترین نقشه سری Call of Duty جریان دارد. این مورد، به همراه تعداد زیاد بازیکنان (80 نفر به صورت همزمان در نسخه بتا به مبارزه خواهند پرداخت) و مخلوط بزرگی از سلاح ها، وسایل نقلیه و تعداد زیادی از آیتم های دیگری که در این بخش وجود خواهند داشت، دلیل بزرگی است که بخش چند نفره این نسخه از سری Call of Duty آن فریم ریت همیشگی را نداشته باشد و در مقایسه با نسخه های قبلی دچار پیچیدگی های فنی شود.

این مشکلی است برای بسیاری از عناوین دارای مساحت بزرگ و خصوصا عناوین Battle Royal که به تعداد زیاد بازیکنان و نقشه های بزرگ مشهور هستند، امکان دارد بوجود بیاید. به عنوان مثال، گزارش هایی نیز مبنی بر مشکلات فنی بازی Fortnite در زمان درگیری های بزرگ به دست رسیده، که گاها گریبان‌گیر بازیکنان شده است.

بتای بخش Blackout بازی Blackops 4 قرار است در تاریخ 9 سپتامبر مصادف با یکشنبه، ۱۸ شهریور ۱۳۹۷ بر روی پلتفرم PS4 منتشر شود. واندرهار در ادامه تعدادی از ویژگی های Blackout را ذکر کرد:

  • 80 بازیکنان به صورت همزمان در مسابقه حضور خواهند داشت
  • بازی دارای بخش custom games خواهد بود اما نه به صورتی که فکر می‌کنید
  • قابلیت Split-screen هم اکنون "قابل دسترسی است" و Treyarch در حال تست کردن آن می‌باشد
  • نقشه بازی در شمال کالیفرنیا جریان خواهد داشت
  • او از فاش کردن نام نقشه بازی خودداری کرد، اما گفت که امکان دارد در نقطه ای از نقشه بازی آن را پیدا کنید
  • یک نقشه دومی نیز بعدا می‌تواند اضافه شود
  • شخصیت های قابل بازی زیادی وجود خواهند داشت
  • ممکن است شخصیت هایی از سایر عناوین Treyarch و همچنین، از سایر عناوین Activision در این بازی حضور داشته باشند
  • هیچگونه محتویات ویژه مخصوص پلتفرمی برای Blackout وجود نخواهد داشت
  • شما با انجام دادن مراحلی که محدود به زمان هستند، شخصیت های ویژه‌ای را دریافت خواهید کرد
  • جالب می‌شود اگر Blackout به عنوان یک نسخه جداگانه عرضه شود، اما واندرهار آن را تایید نکرد
  • هیچگونه قابلیت cross-play یا بازی به صورت میان پلتفرمی وجود نخواهد داشت

Black Ops 4 در تاریخ 12 اکتبر مصادف با جمعه، ۲۰ مهر ۱۳۹۷ بر روی PC، PS4 و Xbox One‌ منتشر خواهد شد