Menu

Xbox در مراسم The Game Awards رونمایی ویژه‌ای خواهد داشت

دیروز این خبر اعلام شد که "فیلم اسپنسر"، رئیس بخش Xbox شرکت مایکروسافت، در مراسم The Game Awards حضور خواهد داشت. حال با توجه به توییتی جدید به نظر می‌رسد او با یک اعلامیه خاص در مراسم حضور پیدا می‌کند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، دقایقی پیش اکانت رسمی Xbox در توییتر اعلام کرد که این شرکت یک "رونمایی خاص" را برای مراسم پیش رو تدارک دیده است. هنوز مشخص نیست که رونمایی ویژه مرتبط با یک انحصاری است یا این که با عنوانی چند پلتفرمی با محتویات خاص برای Xbox رو به رو خواهیم بود.

شما می‌توانید توییت را در ادامه بخوانید:

"وقتی هایپ به شدت سنگین است اما شما آماده‌اید. در طول مراسم The Game Awards برای یک رونمایی خاص از طریق میکسر ما را دنبال کنید"


اگرچه اطلاعات بیشتری به اشتراک گذاشته نشد اما ما شاهد یک گیف از Devil May Cry 5 هستیم، بنابراین این می‌تواند نشان دهد خبر مذکور به عنوان محبوب Capcom مرتبط است. مدتی می‌شود که گزارشاتی حول انتشار یک دمو قابل بازی از DMC 5 می‌شنویم، ممکن است رونمایی ویژه مذکور انتشار زودتر دمو بر روی Xbox One باشد.(شاید آنقدر زود که حتی امشب بتوانیم آن را تجربه کنیم.)

نظر شما در این مورد چیست؟ مایکروسافت در جریان E3 2017 از عناوین مختلفی رونمایی کرد که ما گیمپلی برخی از آن‌ها را ندیدیم، شاید این سورپرایز گیمپلی یکی از آن پروژه‌ها باشد.