Menu

رونمایی جدیدی از سری فارکرای در راه است؛ فارکرای اینبار با طعم آخرالزمان؟ | آپدیت: کاور و نام بازی لو رفت

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از VG247، چند دقیقه پیش شرکت Ubisoft تیزری از نسخه بعدی سری Far Cry را منتشر کرد. به نظر می‌رسد که بازی بعدی Far Cry در یک جهان آخرالزمانی روایت خواهد شد و البته با توجه به تیزر احتمالا ادامه مستقیمی بر Far Cry 5 و اتفاقات آن است.

ویدیو کوتاه منتشر شده اشاره می‌کند که در مراسم The Game Awards 2018 شاهد رونمایی کامل و معرفی بازی مذکور خواهیم بود. Far Cry 5 اوایل سال جاری در ماه مارس منتشر شد و البته داستان آن در آمریکا و منطقه‌ مونتانا روایت می‌شد که توسط گروهی مذهبی برای تکمیل پروژه Eden's Gate فعالیت می‌کنند.

لازم به ذکر است که نویسنده کوتاکو در توییتی اعلام کرد که رونمایی جدید از سری Far Cry که در TGA رخ خواهد داد یک بسته الحاقی و محتوای‌اضافه نمی‌باشد بلکه نسخه جدید(احتمالاََ یک اسپین-آف) برای این سری به شمار می‌رود.

همانطور که در ویدیو پایین مشاهده می‌کنید، به نظر می‌رساند همه چیز نابود شده و با منطقه‌ای کاملاََ آخرالزمانی رو به رو هستیم که حتی سلاح‌ها نیز دستساز هستند. فضای آخرالزمانی به راحتی می‌تواند به اتفاقات بازی قبلی و گروه مذهبی مرتبط شود.

دانلود با کیفیت SD – دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت Full HD

تماشا به صورت تمام صفحه

آپدیت: دقایقی پیش تصویری منتشرشده که به نظر می‌رسد کاور رسمی بازی است. با توجه به این عکس، نام بازی Far Cry: New Dawn بوده و داستان بازی نیز با اتفاقات Far Cry 5 مرتبط خواهد بود.

نظر شما در این باره چیست؟ به زودی در مراسم TGA 2018 شاهد اطلاعات بیشتر خواهیم بود.