Menu

Rockstar هیچ برنامه‌ای برای حذف‌کردن پیشرفت بازیکنان پس از اتمام بتای Red Dead Online ندارد

نزدیک به بیش از یک هفته از انتشار بتای Red Dead Online می‌گذرد و از آن زمان بازیکنان زیادی به تجربه و پیشرفت در بازی پرداخته‌اند. Rockstar چندی پیش در پستی گفته بود که "در تجربه‌های آزمایشی و بتایی به این بزرگی، همیشه امکان از بین‌رفتن پیشرفت‌ها و فعالیت بازیکنان وجود دارد." ولی اکنون در پستی جدید اعلام شده که Rockstar هیچ برنامه‌ای برای حذف پیشرفت و رتبه بازیکنان بعد از اتمام بتای بازی ندارد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از IGN، استودیو Rockstar Games با انتشار بیانیه‌ای در صفحه رسمی بازی اعلام کرد:

"ما از تمامی بازخوردهای و نظرات شما پیرامون بتای Red Dead Online سپاس‌گذاریم. آن دسته از بازیکنانی که نگران از بین‌رفتن پیشرفت و رتبه‌ خود پس از اتمام بتا هستند، بهتر است بدانند که ما در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای حذف‌کردن آن‌ها پس از اتمام بتا نداریم. ما هنوز در حال کار و بهبود پایداری و سیستم اقتصادی بازی هستیم و امیدواریم که بتوانیم تا آخر هفته آپدیت‌های لازم در این زمینه را منتشر کنیم. در آینده اخبار بیشتری را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. "

احتمالا نظر اولیه برای جلوگیری از جنجال در صورت برور مشکلات فنی و از بین رفتن اطلاعات منتشر شده بود. البته شایان ذکر است که بیانیه اخیر نیز احتمال از بین رفتن اطلاعات و پیشرفت بازیکنان را به صورت کامل رد نکرده پس هنوز نمی‌توان با قطعیت درمورد آینده نظر دارد.

در دیگر اخبار نیز Rockstar دیروز اعلام کرد که با توجه به نظرات و بازخورد بازیکنان نسبت به بخش بتای Red Dead Online، سیستم اقتصادی بازی را با انتشار آپدیت‌هایی از نو بازسازی خواهد کرد.

بازی Red Dead Redemption 2 هم‌اکنون برروی کنسول‌های PS4 و Xbox One در دسترس است. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.