Menu

در مراسم The Game Awards 2018 از Dragon Age 4 رونمایی خواهد شد اما 3 سال تا انتشار آن فاصله داریم

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از VG247، ما به طور حتم در مراسم The Game Awards 2018 شاهد Dragon Age 4 ( یا هر پسوند دیگری که به آن داده شود) خواهیم بود.

هفته گذشته رئیس استودیو BioWare، "کیسی هادسون"، به این نکته اشاره کرد که به زودی(در ماه دسامبر) از بازی بعدی Dragon Age رونمایی خواهد شد. امروز بر اساس گزارشی از سوی VentureBeat متوجه شدیم که به طور حتم در مراسم TGA اولین نگاه خود را به Dragon Age 4 خواهیم داشت.

گزارش مذکور همچنین به این نکته اشاره کرد که تا 3 سال آینده منتظر بازی نباشید که البته این گفته چندان دور از ذهن نیست چرا که در حال حاضر تمام تمرکز BioWare به Anthem محدود شده است. اگرچه بر طبق گفته VentureBeat ممکن است این برنامه زمانی تغییر کند.

EA و BioWare هنوز نامی برای بازی پیدا نکرده‌اند و اگر در مراسم TGA نامی ذکر شود احتمال آزمایشی خواهد بود و یک نام نهایی نیست.

البته مدتی است که ما در مورد در دست ساخت بودن بازی جدیدی از سری Dragon Age می‌دانیم. سازنده عنوان مستقل Sunless Sea در سال 2017 اعلام کرده بود که مواردی را در مورد خط داستانی بازی نوشته است و همچنین یک سال بعد هادسون تایید کرد که توسعه در دست انجام می‌باشد اما همه چیز بسیار کند پیش می‌رود.

چیزی تا مراسم TGA 2018 نمانده است، به زودی اطلاعات نسخه بعدی را دریافت خواهیم کرد.

نظر شما در این مورد چیست؟