Menu

پوستر جدید Red Dead Redemption 2 شخصیت داچ را معرفی می‌کند

شرکت Rockstar Games امروز با انتشار یک توییت جزئیات جدیدی از مورد انتظارترین بازی پاییز و زمستان 2019 یعنی Red Dead Redemption 2 منتشر کرد. این توییت پوستر تحت تعقیب داچ ون در لیند، رهبر گروه ون در لیند در قلب داستان را نشان می‌دهد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از GameSpot، در توضیحات این پوستر به برخی از جرائمی که داچ مرتکب شده شامل دزدی حدودا 150,000 دلار از یک قایق در Blackwater و چندین فقره قتل اشاره شده است. قانون به دنبال زنده یا مرده داچ است و برای اطلاعات بیشتر به جزئیاتی در مورد شخصیت و خصوصیات ظاهری او نیز اشاره کرده است.

پوستر جدید Red Dead Redemption 2 شخصیت داچ را معرفی می‌کند

بر اساس این اطلاعات، داچ دارای شخصیتی کاریزماتیک با اعتقادات ضد آمریکایی است و افراد را برای اقدام علیه دولت رهبری می‌کند. اون مردی میانسال (حدودا 40 ساله) و دارای موهای مشکی است.

داچ در Red Dead Redemption 1 یکی از شخصیت‌های منفی محوری داستان بود و ظاهرا در قسمت دوم، که پیش درآمدی است بر وقایع قسمت اول، او نقش مهم‌تر و پررنگ‌تری خواهد داشت.

Red Dead Redemption 2 برای عرضه در تاریخ 26 اکتبر (4 آبان) بر روی دو پلتفرم PlayStation 4 و Xbox One برنامه‌ریزی شده است. اخیرا شواهدی مبنی بر در دست ساخت بودن نسخه PC این بازی نیز منتشر شد اما Rockstar هنوز چیزی را تایید نکرده است.