Menu

فیل اسپنسر از تعهد Microsoft نسبت به مراسم E3 و تغییرات آن می‌گوید

همان‌طور که می‌دانید Sony چندی پیش اعلام کرد که در مراسم E3 سال آینده شرکت نخواهد کرد چرا که به دنبال راهی جدید برای ارتباط با جامعه طرفدارانش است. بعد از انتشار این خبر از سوی Sony، دو شرکت Nintendo و Microsoft از فرصت استفاده کرده و اعلام کردند که با خبرها و سورپرایزهایی ویژه در E3 2019 شرکت خواهند کرد.

اما به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFTech، به تازگی در پخش زنده خیریه Extra Life، "اسپنسر" کمی بیشتر درباره تعهد Microsoft نسبت به مراسم E3 صحبت کرده است.

"به یاد دارم زمانی در E3، خرده‌فروشی‌ها به مراسم می‌آمدند تا تصمیم بگیرند برای فصل تعطیلات باید چه مقدار کارتریج خریداری کنند. و این مربوط به زمانی بود که بعضی از محصولات کاملا به فروش می‌رسیدند. پس آن‌ها به E3 می‌رفتند تا بازی‌های پرطرفدار و موفق را شناخته و ما نیز سعی می‌کردیم نمایشی خوب داشته تا با توجه به تصمیم آن‌ها بدانیم باید چه مقدار کارتریج، دیسک و یا هر چیز دیگری را تولید کنیم. سپس، به صورتی ناگهانی، خرده‌فروشی‌ها شروع به دعوت مطبوعات به این مراسم‌ کردند چرا که می‌خواستند بدانند مطبوعات چه چیزی در این مورد می‌نویسند. چرا که آن‌ها به غریزه مطبوعات نسبت به اینکه چه بازی‌هایی موفق و پرفروش خواهند بود، اطمینان داشتند (که البته چیزی منطقی بود). پس E3 از یک مراسم برای خرده‌فروشی‌ها تبدیل به مراسمی برای مطبوعات با حضور خرده‌فروشی‌ها شد."

رئیس Xbox در ادامه گفت: "اکنون به نظر من بیشتر تلاش ما، و دلیل اینکه E3 را دوست داریم، این است که این کار را به وسیله خودمان و برای خودمان انجام می‌دهیم. به نظر ما این راهی عالی و راحت برای طرفداران است تا به تجربه بازی‌های محبوب خود بپردازند. به نظرم ما این کار را انجام می‌دهیم چرا که مراسمی آمریکایی در لوس‌آنجلس است. جایی که آمریکایی‌ها می‌توانند راحت‌تر به مراسم آمده و عشق‌شان به بازی‌های ویدئویی را ابراز کنند. "

"گاهی اوقات فکر می‌کنم که این مراسم باید کمی تغییر کند. ولی به تمامی این رویدادها نظیر XO ،E3 ،Fanfest و کاری که در Gamescom انجام دادیم نگاه می‌کنم و با خود می‌گویم که ما می‌توانیم با خرده‌فروشی‌ها و مطبوعات به روش‌ها و شیوه‌هایی مختلف در ارتباط باشیم… "

نظر شما درباره رویداد سالیانه E3 چیست؟ لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.