Menu

Warner Bros. Montreal نیز در The Game Awards 2018 حضور ندارد؛ بازی بعدی آن‌ها احتمالاََ Batman: Court of Owls نام خواهد داشت

افرادی که امید داشتند غیبت Rocksteady در مراسم The Game Awards امسال به معنای حضور Warner Bros می‌‌باشد به طور حتم با این خبر کاملاََ ناامید خواهند شد.

چندی پیش استودیو Rocksteady رسماََ اعلام کرد در مراسم The Game Awards حاضر نخواهد شد و همچنین پروژه آن‌ها هیچ ربطی به Superman ندارد. پس از این اعلامیه توپ به زمین WB Montreal افتاد و بسیاری از طرفداران تصور می‌کردند که پروژه بعدی این استودیو در TGA 2018 رونمایی می‌شود.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از VG247، آخرین بار شایعه شده بود که WB Montreal پس از Batman: Arkham Origins، کار بر روی سه پروژه مختلف را آغاز کرده است. در هر حال از آن جا که چیزی به طور رسمی تایید نشده، نمی‌توانیم تفاوت حقیقت و اخبار غیر قابل استناد را تشخیص دهیم و از طرف دیگر مشخص نیست که از این سه پروژه کدام یک به بازی نهایی تبدیل خواهد شد و یا این که کدام یک پروژه آزمایشی می‌باشد.

نکته جالب دیگر آن است که پس از رد در دست توسعه بودن بازی Superman در Rocksteady، طرفداران کامیک‌های ابرقهرمانی شروع به گمانه‌زنی‌های جدیدی مبنی بر ساخت بازی در WB Montreal کردند.

امروز WB Montreal رسماََ اعلام کرد در مراسم The Game Awards حضور نخواهد داشت. کارگردان پروژه رونمایی نشده استودیو، "پاتریک ردینگ"، در توییتر خود روشن سازی کرد که اگرچه WB Montreal این هفته تیمی را به لوس آنجلس می‌فرستد اما دلیل اصلی آن تنها کسب و کار و مباحت دیگر می‌باشد.

او در این باره توضیح داد:

"ما هنوز به قسمت پر زرق و برق کار خود نرسیده‌ایم. به زودی با شرکای خود در WB ملاقاتی خواهیم داشت تا کار سخت اعضای استودیو خود را به آن‌ها نشان دهیم و جزئیات را با آن‌ها به اشتراک بگذاریم. من می‌دانیم که برخی از طرفداران تا چه میزان منتظر شنیدن اطلاعات بیشتر هستند. لطفا صبور باشید."

این پایان ماجرا نیست، به نظر می‌رسد ردینگ و سایر همکارانش برر روی یک پروژه خاص کار می‌کنند. با توجه به شواهد و احتمالات نام بازی بعدی آن‌ها Batman: Court of Owls خواهد بود.

Gaming Monk این موضوع را متوجه شد که یکی از دستیاران تولیدکننده بازی تصویری از تی-شرت خود را به اشتراک گذاشت که تا حدی زیادی شبیه به لوگو یکی از کامیک‌ها Batman می‌باشد. شما دو تصویر مقایسه‌ای را پایین مشاهده می‌کنید:

The Court of Owls یک ائتلاف از قدیمی‌ترین خانواده‌های گاتهام می‌باشد که به صورت خلافکارانه تصمیم می‌گیرند سرنوشت و اتفاقات شهر را تصمیم‌گیری کنند. این ائتلاف بی‌رحم شامل گروهی از قاتلان با نام Talonها نیز می‌شود که در راه رسیدن به اهداف دادگاه هر چیزی را نابود می‌کنند. حال با توجه به خط داستانی 52 ریبوت شده، بتمن با این سازمان مخفی درگیر می‌شود.

جذاب‌تر از همه این است که داستان‌های The Court of Owls بعداََ حول تمامی رابین‌های بتمن‌ قبلی خواهد چرخید که یک مفهوم بسیار جذاب برای بازی Batman به شمار می‌رود.

Wanrer Bros. Montreal در نسل حاضر هیچ بازی کنسولی‌ای عرضه نکرد و کاملا مسیر متفاوتی از Rocksteady در پیش گرفتند، اگرچه تمامی گزارشات، لیک‌ها و شایعه‌ها شامل هر دو استودیو می‌شود و همه گمانه‌زنی‌های موجود بین دو استودیو با یکدیگر مرتبط هستند. اگر شایعه ساخت پروژه‌ای توسط Rocksteady رد شد، تمامی نگاه‌ها به سمت WB Montreal می‌رود.

در آخر باید بگویم که پروژه رونمایی نشده آن‌ها با نام رمزی REDACTED به این زودی‌ها رونمایی نخواهد شد، شاید در سال 2019 اولین جزئیات آن منتشر شود.