Menu

THQ Nordic حق و حقوق IP بحث برانگیز Carmageddon را خریداری کرد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DualShockers، امروز شرکت THQ Nordic آخرین خرید عجیب سال 2018 خود را انجام داد و حق و حقوق سری بازی Carmaggedon را از Stainless Games خریداری کرد.

هر چه در سال 2018 پیش رفتیم، شرکت THQ Nordic فرنچایز‌ها و استودیو‌های عجیب و غریب بیشتری خریداری کرد. از سازنده Goat Simulator یعنی Coffee Stain گرفته تا سری بازی‌های معروفی مانند Alone in the Dark و TimeSplitters. آن‌ها همواره به دنبال گسترش IPها و افزایش دامنه تنوع خود هستند و امروز نیز یک IP جذاب دیگر را به مجموعه خود اضافه کردند: Carmageddon!

Carmageddon یکی از پرحاشیه‌ترین و بحث‌برانگیزترین عناوین تاریخ صنعت بازی‌های ویدیویی می‌‌باشد و دلیل اصلی آن به نمایش در آوردن صحنه‌های خشونت آمیز است. همانند Grand Theft Auto، در آن زمان عده زیادی شروع به نقد بازی کردند که نتیجه آن نیز سانسور شدید در کشور‌هایی مانند آلمان و انگلستان بود.

Stainless Games، سازنده اصلی بازی، چندین سال پیش تصمیم گرفت با دو عنوان Carmageddon: Reincarnation و Carmageddon: Max Damage این سری را دوباره احیا کند که متاسفانه با نقد‌ها و واکنش‌های متوسط رو به پایینی رو به رو شد. واضح است که THQ Nordic همچنان پتانسیل قوی‌ای در این سری می‌بینید و به همین دلیل حاضر شده است این فرنچایز را خریداری کند.

از طرف دیگر هنوز مشخص نیست که آیا Stainless Games همچنان سازنده بازی باقی می‌ماند و THQ Nordic فقط مالک آن است یا این که IP به طور کلی به سازنده‌ای دیگر انتقال داده خواهد شد.

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا خرید‌های THQ Nordic عقلانی هستند و در نهایت موفق خواهند بود؟