Menu

دانلود موسیقی متن بازی Darksiders III

درود بر تمامی کاربران گرامی پردیس گیم. اکنون با آلبوم موسیقی متن بازی Darksiders III، اثر Cris Velasco در خدمت شما هستیم.

بازی Darksiders III سومین نسخه‌ی اصلی در این سری و عنوانی در سبک اکشن ماجراجویی Hack and Slash است که توسط استودیوی آمریکایی Gunfire Games (متشکل از اعضای سابق استودیوی Vigil Games) توسعه یافته و توسط کمپانی THQ Nordic در تاریخ 27 نوامبر 2018 برای PC و Xbox One و PlayStation 4 عرضه شد. داستان این بازی، باری دیگر قبل از وقایع نسخه‌ی اول سری اتفاق افتاده و بازیکن را در نقش Fury، خواهر Death و War و یکی از چهار سوار آخرالزمان، قرار می‌دهد که از طرف The Charred Council مامور می‌شود تا هفت گناه کبیره را که از دست هیئت سوخته فرار کرده و به زمین پناه برده‌اند، یافته و نابود کند.

این بازی پس از عرضه با نمرات و نظرات مختلفی روبرو شد و عده‌ای آن را به شدت مورد انتقاد قرار دادند و عده‌ای دیگر نیز به تحسین آن پرداختند. از همین رو، جهت آشنایی بیشتر با این بازی می‌توانید به نقد و بررسی آن در پردیس گیم مراجعه کنید: نقد و بررسی بازی Darksiders III

Darksiders III Official Soundtrack

ناشر: THQ Nordic

تاریخ انتشار: 27 نوامبر 2018

قیمت (صرفا جهت اطلاع!): 22 دلار آمریکا (خرید نسخه اورجینال از Steam)

تعداد قطعات موسیقی: 24 قطعه

مدت زمان کلی: 01 ساعت و 09 دقیقه و 46 ثانیه

کیفیت: MP3 VBR

آهنگساز: Cris Velasco

دانلود موسیقی متن (حجم فایل: 136.99 مگابایت)

دانلود با لینک مستقیم از پردیس گیم

پسورد فایل: P@rd1sGame

دانلود تعدادی از موسیقی های منتخب

Fury's Theme [موسیقی پیشنهادی]

The Horseman

Wrath

The Submerged Realm [موسیقی پیشنهادی]

Vulgrim [موسیقی پیشنهادی]

Haven City [موسیقی پیشنهادی]

در نهایت شما همراهان عزیز ما در پردیس گیم می‌توانید سایر موسیقی‌های این طرح را از صفحه زیر دانلود کنید و موسیقی‌های متن درخواستی خود را نیز به اشتراک بگذارید تا برای شما قرار گیرد (قسمت راهنما حتما مطالعه شود):

دانلود موسیقی متن بازی‌ها در پردیس‌گیم