Menu

فیلم Mission Impossible: Fallout رکورد فروش هفته دوم اکران این سری را شکست

قهرمان باکس آفیس آخر این هفته رکورد جدیدی از سری انحصاری خودش را زد. چندین بار هم قبلا گفته شد که Mission Impossible یکی از معدود سری فیلم هایی است که بعد از انتشار هر قسمت پیشرفت کرد و فیلم های بهتری اکران کرد. و حالا این روند عالی‌ با فیلم Fallout که در هفته اول اکران هم رکورد زنی کرده بود، ادامه پیدا کرد، فیلمی که با نقد ها و تعریف های بسیاری از زمان شروع اکرانش همراه بود و این فیلم آخر ماه جولای اکران شد.

اما همچنان سوال هایی بود که چطور این فیلم قرار است به صدر جدول برسد؟ استودیو دیزنی به شکل شگفت انگیزی به موفقیت خود در باکس آفیس ادامه داد که این امر با اکران فیلم Christopher Robin در آخر هفته بود. با استناد به بررسی ها پیش بینی شده بود که این ۲ فیلم رقابت نزدیکی خواهند داشت اما در آخر Mission Impossible: Fallout برنده این رقابت شد.

فیلم Fallout با مجموع فروش ۳۵ میلیون دلار در رتبه اول در باکس آفیس ماند. این دومین آخر هفته پر سر و صدا برای تاریخ سری Mission Impossible است که بعد از آن فیلم Ghost Protocol با مجموع فروش ۲۹.۵ میلیون دلار قرار گرفته است. این فیلم جاسوسی به مجموع ۱۲۴.۴ میلیون دلار فروش رسید و در مجموع جهانی ۳۲۹.۴ میلیون فروش داشته است.

در مقام دوم فیلم Christopher Robin با فروش ۲۵ میلیون دلار در ۳ روز قرار گرفته است که کمی کمتر از انتظارات است بعضی دیگر پروژه های این استودیو ،با همین زمان از ۳۱ میلیون دلار هم فروش داشته اند.

mission impossible,fallout,mission impossible: fallout,movie,film,cinema,box office

در آخر این هفته یک فیلم پر سر و صدا دیگر هم حضور داشت که نام آن Spy Who Dumped Me است و در جایگاه سوم با فروش ۱۲.۳ میلیون قرار گرفت.

اگرچه این فیلم به رخ افرادی مثل Mila Kunis و Kate McKinnon کشیده شد اما نقد های بسیاری‌ هم دریافت کرد.

۵ فیلم اول باکس آفیس هم با فیلم های Mamma Mia!Here We Go Again، The Equalizer 2 و The Darkest Mind تمام میشود.

برای دانلود فیلم های 2018 اینجا کلیک کنید.

نوشته فیلم Mission Impossible: Fallout رکورد فروش هفته دوم اکران این سری را شکست اولین بار در فیلیکسا. پدیدار شد.