Menu

دیو باتیستا: اگر از فیلمنامه جیمز گان در Guardians Of Galaxy 3 استفاده نشود، این پروژه را ترک می کنم

فیلم Guardians Of Galaxy 3 همچنان در بحث‌ و ستیز میماند، چرا که دیو باتیستا حرف های قوی و جدی درباره اخراج کارگردان فیلم Guardians Of Galaxy 3 یعنی جیمز گان زده است. اگر شرکت دیزنی خیال کرده که با اخراج نویسنده و کارگردان این فیلم قضیه پایان میابد، اشتباه کرده است.

دیو باتیستا که در نقش Drax ایفای نقش میکند حرف های بیشتری‌ درباره آینده کاری‌ خود با دیزنی دارد. دیو باتیستا با توجه به قراردادش باید در فیلم Guardians Of Galaxy 3 حضور پیدا کند. شرکت Marvel اگر بر خلاف طرح ها و فیلمنامه جیمز گان فیلم را بسازد، مشکلات بزرگی بر سر راهش‌خواهد بود.

در مصاحبه ای با Shortlist باتیستا به شکل قطعی گفت بدون حضور جیمز گان در فیلم Guardians Of Galaxy 3، او حاضر به ایفای‌ نقش در این فیلم نخواهد بود. او گفت:

هیچکس از توییت های او دفاع نخواهد کرد. کار او اشتباه بوده اما الان او به مرد خیلی‌ خوبی تبدیل شده. من با کریس پت بعد از این اتفاق و اخراج گان صحبت کردم ولی از آنجایی‌ که او مذهبی است گفت باید به دعا بنشیند اما من با خودم گفتماینا همش مسخره است. جیمز یکی از بهترین آدمهایی است که من دیدم. اگر Marvel قصد دارد نقش من را با کس دیگری‌‌ عوض کند یا به طور کلی من را حذف کند من مشکلی ندارم .من بدون جیمز ادامه نخواهم داد.

drax,guardian of galaxy,guardian of galaxy 3,james gunn

توئیت باتیستا در مورد جیمز گان و فیلم Guardian of Galaxy

در این حین شرکت مارول و دیزنی هیچکدام نظری درباره استفاده فیلمنامه جیمز گان و یا برگشت او نداده اند.

باتیستا در جواب توییت یکی از کاربران توییتر گفت:

من از نظر قرارداد مجبورم برای‌ فیلم به صحنه برگردم اما ساخت فیلم بدون حضور جیمز گان چیزی نبود که انتظار آن را داشته باشم.

برای دانلود فیلم های جدید اینجا کلیک کنید.

همچنین ببینید:

جیمز گان کارگردان فیلم Guardians Of Galaxy 3 توسط استودیوی دیزنی اخراج شد

آیا فیلم Doctor Strange 2 زودتر از آنچه انتظار داریم ساخته و اکران می شود؟

نوشته دیو باتیستا: اگر از فیلمنامه جیمز گان در Guardians Of Galaxy 3 استفاده نشود، این پروژه را ترک می کنم اولین بار در فیلیکسا. پدیدار شد.