Menu

احتمالا در سال آینده بازی اقتباسی جدیدی از کتاب‌های مصور DC توسط سازندگان عنوان Batman: Arkham Origins عرضه خواهد شد

هم اکنون می‌دانیم که استودیوی Warner Bros Games Montreal، سازندگان عنوان Batman: Arkham Origins در حال ساخت دو بازی جدید بر اساس کتاب‌های مصور DC می‌باشند. هنوز هیچ کدام از این دو بازی معرفی نشده‌اند و ما کوچک‌ترین اطلاع رسمی‌ای از آن‌ها نداریم، اما احتمالا در سال آینده یکی از آن‌ها عرضه می‌شوند.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Comic Book، بعد از اینکه استودیوی پرحاشیه‌ی Rocksteady شایعات مربوط به ساخت بازی‌ای بر اساس شخصیت سوپرمن را که Superman: World’s Finest نام داشت را رد کرد، تمام توجه‌ها به استودیوی Warner Bros Games Montreal جلب شد. استودیویی که تائید شده در حال ساخت دو بازی بر اساس کتاب‌های مصور DC می‌باشد و احتمالا یکی از آن‌ها درباره‌ی شخصیت سوپرمن است.

خب، ما فعلا هیچ چیز از این پروژه‌های مخفی نمی‌دانیم، اما با اینحال یکی از کاربران فروم ResetEra توانسته تا جزئیاتی جالب از آن‌ها کشف کند.

این فرد با مشاهده‌ی صفحه‌ی LinkedIn یکی از اعضای استودیوی Warner Bros Games Montreal با نام ریکاردو الکس وینسنت (Ricardo Alex Vincent) که انیماتور 3 بعدی تیم توسعه دهنده‌ی این استودیو می‌باشد، در لیست پروژه‌های خود نام Project 2019 را آورده است که احتمالا به بازی جدید این تیم و تاریخ عرضه‌ی آن اشاره دارد. این یک تائید رسمی نیست، با اینحال احتمال حقیقت داشتنش زیاد است.

با اینحال لازم به ذکر است که در طول توسعه‌ی بازی، عوامل زیادی تاثیرگذار هستند و ممکن است تاریخ انتشاری که برای بازی در نظر گرفته شده، تغییر کند و سال 2019، تنها یک تاریخ حدسی باشد. علاوه بر آن این انیماتور مدت زمان زیادی نیست که به تیم استودیو پیوسته است و ممکن است که تاریخ مربوط به چیز دیگری باشد. با اینحال اما احتمال اینکه پروژه‌ی بعدی Warner Bros Games Montreal مربوط به سوپرمن باشد، با توجه به شایعات اخیر بسیار زیاد است. حتی مدت‌ها پیش یک تصویر هم از بازی سوپرمن لو رفته بود که شما در زیر می‌توانید آن را مشاهده کنید:

احتمالا در سال آینده بازی اقتباسی جدیدی از کتاب‌های مصور DC توسط سازندگان عنوان Batman: Arkham Origins عرضه خواهد شد

همانطور که ممکن است بدانید، مدت‌ها پیش شایعاتی مبنی بر اینکه بازی Suicide Squad توسط این بازی در حال ساخت است، منتشر شده بود؛ اما ظاهرا این کار بر روی عنوان در پایان سال 2016 قبل از اینکه معرفی شود، کنسل شد. علاوه بر آن بعضی شایعات خبر ساخت از یک بازی بتمن جدید خبر می‌دادند که بر روی شخصیت Damian Wayne، پسر بروس وین تمرکز داشته و هنوز هم امیدهایی بر معرفی آن است؛ گفته شده این بازی در زمینه‌هایی ریبوت شده است. با اینحال وجود این بازی‌ها هیچ وقت به طور رسمی تائید نشده بود.

لازم به ذکر است که Warner Bros Games Montreal پیش از این به جز Batman: Arkham Origins که در سال 2013 عرضه شد، سابقه‌ی کار بر روی یکی از بسته‌های الحاقی عنوان Batman: Arkham Knight با نام Batgirl: A Matter of Family را نیز دارد. نظر شما چیست؟ آیا دوست دارید این شایعات حقیقت داشته باشند؟ نظر شما چیست؟ آیا بازی جدید آن‌ها در The Game Awards 2018 معرفی خواهد شد؟ لطفا نظرات و تحلیل‌های خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.