Menu

سیستم مورد نیاز بتای خصوصی بازی Anthem مشخص شد

به گزارش پردیس‏گیم و به نقل از Dsogaming، شرکت Electronic Arts و Bioware اعلام کردند که مرحله بتا محدود بازی Anthem از تاریخ 8 دسامبر (17 آذر) آغاز خواهد شد و سیستم پیشنهادی مورد نیاز PC برای اجرای آن را مشخص کردند. Anthem با موتور گرافیکی Frostbite ساخته شده و با توجه به مشخصات، Bioware توصیه می کند که یک پردازنده Core i5 3570Intel یا AMD FX-6350 داشته باشید.

Bioware همچنین توصیه می کند که 8 گیگابایت رم، یک کارت گرافیک NVIDIA GTX 970 یا AMD R9 390 و حداقل 60 گیگابایت فضای خالی بر روی دستگاه خود داشته باشید. همچنین این بازی تنها بر روی سیستم عامل های 64 بیتی کار می کند و Bioware برای اجرای آن ویندوز 10 را پیشنهاد می دهد (هرچند مطمئن هستیم که این بازی بر روی ویندوز 7 و ویندوز 8 هم اجرا خواهد شد.)

سیستم مورد نیاز نسخه بتای محدود Anthem به شرح زیر است:

  • سیستم عامل: bit 64-Windows 10

    پردازنده: Intel Core i5 3570 or AMD FX-6350

    حافظه: 8 GB RAM

    کارت گرافیک: NVIDIA GTX 970 4GB, AMD R9 390 8GB

    هارد درایو: حداقل 60 GB فضای خالی

توجه داشته باشید که این مشخصات توصیه شده برای مرحله بتا محدود است، و این یعنی این مشخصات نشان دهنده سیستم مورد نیاز نسخه نهایی بازی نیستند. به این ترتیب، اگر سیستم مورد نیاز نسخه نهایی از این مشخصات بالاتر بود تعجب نکنید.

علاوه بر این، Bioware از گزینه های گرافیکی بازی در پخش زنده اخیر خود از این نسخه بتا رونمایی کرده است. گیمرهای PC قادر خواهند بود که کیفیت Anti-Aliasing, Ambient Occlusion، Textures, Texture Filtering, Mesh, Lighting, Effects, Post-Processing, Terrain و Vegetation را تنظیم کنند.

نظر شما در این باره چیست؟