Menu

Nintendo با اخبار و رونمایی‌های جذابی به The Game Awards 2018 خواهد آمد

با رونمایی 10 بازی جدید و تایید وجود چندین سورپرایز مختلف، احتمالا The Game Awards امسال بزرگ‌ترین مراسم TGA چند سال اخیر باشد. خالق و میزبان The Game Awards، "جف کیلی"، در مورد برخی از رونمایی‌ها و عناوینی که باید منتظرشان باشیم ساکت ننشسته و ما یک سری اطلاعات در مورد مراسم پیشرو داریم اما ریتوییت جدید از صحبت‌های او نشان می‌دهد باید منتظر یک سورپرایز، خبر بزرگ یا رونمایی خاص از سوی Nintendo باشیم.

در ابتدا کیلی یک ویدیو از خود و رئیس Nintendo آمریکای شمالی، "ریجی فیلس‌ایمی"، در جریان مراسم E3 توییت کرد. پس از 1.5 هزار توییت‌دوباره، یکی از کاربران با نام Shesez قسمتی از ویدیو را توییت کرد و کپشنش متن زیر بود:

"این را برایتان آسان می‌کنم که چرا طرفداران Nintendo امسال باید منتظر مراسم The Game Awards باشند."

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، در ویدیو کوتاه قابل مشاهده است که فیلس‌ایمی صراحتاََ در یک گفت و گوی دوستانه با کیلی، اعلام می‌کند در مراسم The Game Awards منتظر یک رونمایی ویژه باشید.

چه چیزی در انتظار کنسول محبوب Nintendo Switch می‌باشد؟ تا به این لحظه شاهد رونمایی بازی‌های مستقل جذاب و پرطرفداری برای این کنسول بوده‌ایم اما با توجه به این که فیلس‌ایمی از عبارت ویژه استفاده کرده است احتمالا باید منتظر یک پروژه AAA جدید یا ادامه یکی از سری بازی‌های جذاب Nintendo باشیم، شاید هم تاریخ عرضه Metroid Prime 4 مشخص شود.

در شایعات و گزارشات اخیر نیز آمده است که سری The Legend of Zelda زودتر از آنچه انتظار داریم باز خواهد گشت، به همین دلیل بسیاری از طرفداران انتظار یک ماجراجویی جدید برای شخصیت لینک و دوستانش را دارند.

نظر شما در این باره چیست؟ فکر می‌کند منظور فیلس‌ایمی از رونمایی ویژه چه باشد؟