Menu

تاریخ انتشار قسمت دوم Life is Strange 2 مشخص شد

اولین قسمت بازی سریالی Life is Strange 2 در تاریخ 27 سپتامبر توسط Square Enix منتشر شد. این عنوان که ساخته استودیو Dontnod می‌باشد، داستان دو برادر با نام‌های دنیل و شان را روایت می‌کند. در مورد بازی‌های سریالی اصولا عرضه هر قسمت در فاصله‌های دو ماهه استاندارد است و حتی فصل اول این بازی سریالی نیز از این قانون پیروی می‌کرد اما دو ماه از انتشار قسمت اول می‌گذرد و ما هیچ جزئیاتی از قسمت دوم بازی نداریم.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DualShockers، پس از دو ماه انتظار، سرانجام Dontnod وضعیت توسعه قسمت دوم این سری را از طریق بلاگ Tumblr رسمی بازی اعلام کرد. در پست جدید سازنده اعلام کرد قسمت دوم بازی Life is Strange 2 تا قبل از ژانویه 2019(دی/بهمن) برای PC ،PS4 و Xbox One عرضه نخواهد شد.

تیم سازنده شوق و علاقه خود به سری و "معیار کیفیت" را دلایل اصلی وقفه طولانی مدت و فاصله زمانی میان قسمت اول و دوم اعلام کرد. تیم سازنده به این پروژه عشق می‌ورزد و به همین دلیل نمی‌خواهد در مورد آن عجله کند که البته احتمالا برای بازیکنان نیز نکته مثبتی به شما می‌رود چرا که با تجربه‌ای عاری از باگ رو به رو خواهند شد.

Dontnod همچنین اعلام کرد

"مطمئناََ این فاصله زمانی ما را در موقعیتی قرار می‌دهد که در پی آن می‌توانیم عنوانی را عرضه کنیم که باعث افتخار ما شود و شما نهایت لذت را از آن ببرید."

در انتهای پست متوجه شدیم که نام قسمت دوم Rules خواهد بود و احتمالاََ اطلاعات بیشتر پیرامون آن را در ماه دسامبر خواهیم شنید. هنوز مشخص نیست فاصله چهار ماهه تبدیل به یک استاندارد برای Life is Strange 2 خواهد شد یا این که فقط قسمت دوم به زمان بیشتری نیاز داشت.

از طرف دیگر Feral Interactive کار پورت بازی بر روی Mac و Linux را انجام می‌دهد و البته آن را برای سال 2019 اماده خواهد کرد.

نظر شما در این باره چیست؟