Menu

THQ Nordic به نقد‌های ضد و نقیض Darksiders III واکنش نشان داد

پس از 6 سال سرانجام سومین قسمت از سری Darksiders منتشر شد و انتظارات طرفداران به پایان رسید، ما با یک داستان جذاب دیگر رو به رو هستیم، روایتی که این بار بر روی سوار آخر‌الزمانی، Fury، و مبارزاتش برای کسب هفت گناه مرگبار قبل از این که زمین را در بر بگیرد تمرکز دارد. طرفداران برای مدت زمان زیادی منتظر این بازی بودند اگرچه با توجه به نقد و بررسی‌ها، برخی از منتقدین با بازی ارتباط برقرار نکردند.

برخی منتقدین با یک احساس نچندان خوب رو به رو شدند و لذت آن‌چنان را از این عنوان نبردند، از طرف دیگر عده‌ای از ویژگی old-school آن لذت بردند. در نتیجه ما با یک میانگین نمره 72 در وبسایت متاکریتیک رو به رو شدیم اگرچه نسخه PS4 نمره 66 را دریافت کرد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، رئیس شرکت THQ Nordic، تصمیم گرفت در رابطه با نقد‎‌های مخلوط و متناقض بازی بیانیه‌ای منتشر کند. او در مصاحبه‌ای با GameIndustry International اعلام کرد:

"قولی که ما به بازیکنان دادیم این بود که عنوانی برای طرفداران این سری ارائه دهیم و من تا حد زیادی به آن افتخار می‌کنم. من به خروجی‌ای که توانستیم به شما نشان دهیم افتخار می‌کنم. به نظر من سازنده Gunfire یک بازی عالی را توسعه داد و حتی تیم نشر من در وینا به سختی بر روی ارائه آن کار کرد، از بازریابی گرفته تا سایر مواردی که پشت صحنه رخ می‌دهد."

"نشر نسخه Apocalypse نیز یک چالش بزرگ بود. افراد بسیاری برای زمانی طولانی کار کردند تا این اتفاق رخ دهد."

او در مورد نقد‌ها به سادگی گفت:

"همیشه افرادی وجود دارد که از چنین محصولی لذت نمی‌برند اما همینطور بازیکنانی هستند که از آن لذت بردند. اگر ما به قول خود پایبند باشیم و پروژه‌ای ارائه دهیم که طرفداران از آن لذت کامل را ببرند، همه چیز خوب است."

از صحبت‌های او می‌توان فهمید بازی سوم از سری Darksiders برای طرفداران سری توسعه یافته است و یک تجربه کلاسیک خواهد بود که شباهات‌های زیادی به نسخه اول دارد.

Darksiders III در حال حاضر برای دارندگان PS4 و Xbox One در دسترس قرار دارد.