Menu

Nintendo شایعه عرضه Skyward Sword بر روی Nintendo Switch را رد کرد

در چند روز اخیر بسیاری از طرفداران در رابطه با شایعه عرضه دوباره The Legend of Zelda: Skyward Sword بر روی کنسول Nintendo Switch بسیار هیجان زده بوند. چرا که از سوی "ایجی آنوما"، کارگردان Zelda، چنین اشاره‌ای رخ داده بود.

خب به نظر می‌رسد دیگر نباید منتظر رونمایی رسمی یا تایید خبر باشیم چرا که Nintendo سرانجام شروع به حرف زدن کرد و در بیانیه اخیر خود به طور قاطع اعلام کرد که چنین اتفاقی رخ نمی‌دهد و طرفداران منتظر نسخه Nintendo Switch بازی Skyward Sword نباشند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DualShockers، شرکت Nintendo در بیانیه‌ای کوتاه به Eurogamer اعلام کرد خبری از Skyward Sword بر روی Switch نخواهد بود:

"در حال حاضر ما هیچ برنامه‌ای برای عرضه The Legend of Zelda: Skyward Sword بر روی Nintendo Switch نداریم."

این اعلامیه کاملا قاطع و مستقیم می‌باشد. اگر شما در رابطه با خبر عرضه بازی مذکور بر روی Nintendo Switch هایپ شدید حالا باید دست از انتظارات خود بکشید. البته این بدان معنا نیست که Skyward Sword هیچوقت بر روی Switch عرضه نخواهد شد چرا که Nintendo در بیانه خود ذکر کرد که فعلا هیچ برنامه‌ای برای عرضه دوباره بازی ندارد و ممکن است این تصمیم تغییر کند.

اگر بخواهیم حقیقت را بیان کنیم در هر صورت Skyward Sword در مقایسه با سایر عناوین سری Zelda یک بازی بسیار خوب به حساب نمی‌آید. بهتر است عناوینی مانند Ocarina of Time یا A Link to the Past دوباره عرضه شوند چرا که مطمئناََ ارزش بالاتری دارند.

نظر شما در این باره چیست؟