Menu

بروز رسانی Shrouded Spoils امروز برای عنوان Sea of Thieves منتشر می‌شود + تریلر

امروز چهارمین بستۀ محتوای رایگان عنوان Sea of Thieves در قالب بروز رسانی Shrouded Spoils عرضه می‌شود و با خود تعداد زیادی قابلیت و امکانات جدید به همراه دارد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از سایت DualShockers، یکی از ویژگی‌های جدید اضافه شده به بازی، مه است. با وجود مه، دید شما محدودتر و کشتیرانی در دریا کمی سخت‌تر می‌شود، چرا که نمی‌دانید چه خطری انتظار شما را می‌کشد؛ می‌تواند تنها چند صخره قابل اجتناب باشد یا یک خدمه اسکلتی آماده برای مبارزه.

صحبت از خدمه اسکلتی شد، بروز رسانی Shrouded Spoils شش قلعۀ اسکلتی برای حمله به بازی اضافه می‌کند. با غلبه کردن بر نیروهای نامیرا، به شما آیتم Ancient bone Dust تعلق می‌گیرد. این منبع جدید در شرکت معاملاتی Merchant Alliance به شما اعتبار می‌بخشد. علاوه بر این موارد، کشتی‌های اسکلتی جدید هم به بازی اضافه می‌شوند.

در این بروز رسانی، مجسمه‌های طلسم‌شدۀ پری دریایی به بازی برمی‌گردند. با نابود کردن این مجسمه‌ها، سنگ‌های جواهری جادویی بدست می‌آورید که در هر سه شرکت معاملاتی اعتبار دارند.

طی بروز رسانی Shrouded Spoils برخی از هیولاهای بازی متحول می‌شوند. کوسه‌های Megalodon بیشتری در اقیانوس‌های وسیع بازی کمین می‌کنند و کراکن‌ها هم تکنیک‌های جدیدی برای حمله به جستوجو‌گران بی‌خبر یاد گرفته‌اند. با شکست دادن این موجودات به شما غنائمی اهدا می‌شود.

آخر از همه آنکه انتخاب‌های بیشتری برای شخصی‌سازی کشتی در دسترس قرار می‌گیرد. یکی از این انتخاب‌ها بستۀ تزئینی Wailing Barnacle است که برای مدت زمان محدودی در دسترس قرار می‌گیرد.

در ادامه، تریلر بروز رسانی Shrouded Spoils را تماشا کنید:

دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام‌صفحه

عنوان Sea of Thieves، آخرین ساختۀ استدیو Rare، سازنده عناوین پرطرفداری نظیر Banjo-Kazooie و Donkey Kong Country، است. این عنوان که در ماه مارس امسال عرضه شد، به طور مداوم برای آن بروز رسانی‌های متعددی توسط استدیو Rare منتشر می‌شود تا همچنان تازه و سر زبان‌ها باقی بماند. بروز رسانی Forsaken Shores، آخرین بروز رسانی عرضه شده برای این عنوان، منطقۀ آتشفشانی Devil's Roar و قایق پارویی را به بازی اضافه کرد.

هم‌اکنون عنوان Sea of Thieves برای پلتفرم‌ PC و Xbox One در دسترس است.