Menu

Red Dead Online شامل حالت‌های گوناگونی از جمله بتل رویال خواهد شد؛ وجود ماموریت‌های داستانی تایید شد

Red Dead Online، بخش چند نفره‌ی عنوان تازه منتشر یافته‌ی جهان باز Red Dead Redemption 2 مدتی کوتاهی می‌باشد که برای دارندگان نسخه‌های مخصوص بازی در دسترس قرار گرفته است. اکنون اطلاعاتی از حالت‌ها و دیگر محتویات بازی منتشر شده‌اند.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از WccfTech، حالت بتل رویال پس از شایعات فراوانی که پخش شده بودند، برای بازی تائید شد و Make It Count نام دارد. این حالت از 32 بازیکن پشتیبانی می‌کند و در آن شما باید با سلاح‌های محدود و در درون دایره‌ای که در حال کوچک شدن می‌باشد، با دیگر بازیکنان مبارزه کنید. این حالت در مکان‌هایی همچون Strawberry ،Stillwater Creek و Tall Trees قابل بازی است.

علاوه بر آن حالت تائید شده‌ی دیگر بازی، Most Wanted می‌باشد، حالتی که در آن بازیکنانی که کشتار بیشتری دارند در لیدربرد رتبه بالاتری خواهند داشت اما همزمان بیشترین میزان جایزه‌ی تحت تعقیب، نام‌گذاری سلاح، Team Shootout و مسابقات برای آن‌‌ها در نظر گرفته می‌شود.

همچنین به نظر می‌رسد که Red Dead Online شامل یک سری ماموریت تکنفره داستانی هم می‌شود که بسته با امتیاز و افتخار بازیکن ممکن است متفاوت باشد.

بتای Red Dead Online امروز برای دارندگان نسخه‌ی Ultimate Edition بازی در دسترس قرار گرفته و در روزهای آینده هم برای دیگر دارندگان Red Dead Redemption 2 منتشر خواهد شد. نظر شما راجع به آن چیست؟ چقدر علاقه به تجربه‌ی این بازی دارید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک گذارید.