Menu

تصاویری از طراحی جدید شبکه و فروشگاه Steam لو رفت

بیش از یک دهه است که Steam مکان اصلی PC گیمرها برای دریافت بازی‌های دیجیتالی بوده است. این شبکۀ و فروشگاه طی این سال‌ها تغییراتی داشته است و به تازگی هم تصاویر جدیدی منتشر شده است که خبر از امکان توسعه طراحی تازه و نو برای این فروشگاه می‌دهد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از سایت DualShockers، کاربران SteamDB و Pavel Djundik در توییتر چند تصویر منتشر کرده‌اند که به نظر می‌آید از طراحی جدید صفحۀ فروشگاه Steam باشد. منبع تصاویر Djundik از کنفرانسی است که شرکت Valve در اوایل سال 2018 برگزار کرده بود.

steam

steam

طبق گفتۀ Djundik، شرکت Valve چندین سال است که بر روی طراحی جدید Steam کار می‌شود. طبق این تصاویر به اشتراک گذاشته شده به نظر می‌رسد که عملیات نوسازی فروشگاه Steam اینبار بیش از پیش تصاعدی است و این طراحی جدید در مقایسه با تغییرات پیشین، برای این پلتفرم نقش عمل جراحی صورت را دارد.

در کنار این تصاویر، Djunkin اسلایدی که در کنفرانس شرکت Valve به نمایش در آمده بود را نیز به اشتراک گذاشت. این اسلاید که از صفحۀ بازی Rainbow Six Siege برداشته شده است، تمرکز بیشتری بر "نمایش صفحه‌ای غنی از محتوا" دارد که شامل اسکرین‌‌شات‌ها و تصاویر هنری اشتراک شدۀ جامعۀ بازیکنان، بروزرسانی‌ها و اخبار، فعالیت‌های و استریم‌های دوستان‌تان و غیره است.

در حالی که هنوز هیچ زمان انتشار و تأییدیه رسمی از سوی شرکت Valve ارائه نشده است، اما تصاویر لو رفته می‌توانند شاخص خوبی برای درک طراحی جدید شبکۀ Steam، حداقل از لحاظ ظاهری، باشند.

steam