Menu

شبکه HBO رسما اعلام کرد سریال Watchmen را خواهد ساخت

برای مدت ها شایعه هایی درباره اینکه شرکت HBO قصد دارد تا نسخه جدیدی از سریال Watchmen را برای تلویزیون بسازد وجود داشت. حالا این کمپانی به شکل رسمی چراغ سبز نشان داده است تا این پروژه را شروع کند. و در حال حاضر این پروژه نوشته و تولید شده توسط Damon Lindelof که کمک کارگردان فیلم هایی مثل Lost و جنگ ستارگان بوده است. در حال حاضر جزئیات زیادی درباره این سریال در دست نیست اما میدانیم که در سال ۲۰۱۹ شروع خواهد شد.

کمپانی HBO پستی در وبلاگ رسمی خود منتشر کرد که محتوای آن این جملات بود در تاریخ متفاوتی که ابر قهرمان ها را به چشم جنایتکاران میبینند، سریال Watchmen این نوستالژی را دوباره برآورده میکند و آنرا خواهد ساخت. این کمپانی همچنین اعلام کرد که شروع این سریال مثل کتاب های مصور این مجموعه خواهد بود و همچنین عناصر و محتوای جدید را در ابتدای این سریال شاهد خواهیم بود.

در اوایل امسال Lindelof در صفحه اینستاگرام خود گفت که چرا این سریال نه پیشینه‌ی یک سریال است و نه بازسازی آن، بلکه نسخه جدیدی از این مجموعه است. او گفت:

این ها به شکل دیگری تدوین و ادقام خواهند شد. ما قصد نداریم پیشینه یک مجموعه را بسازیم. ولی این سریال در همان دنیایی ساخته خواهد شد که قبلا سازندگان و خالق آنها ساخته بودند. اما با توجه به اصالت آن، با اینکه نسخه جدیدی از این مجموعه است اما به داستان اصلی این مجموعه پایبند خواهیم بود با کمی اتفاقات غیر منتظره.

او همچنین اضافه کرد:

این امر سوالات جدیدی به وجود خواهد آورد و با دید جدیدی در این دنیا گشت و گذار خواهید کرد.

watchmen,serial,hbo,movie

مجموعه فیلم Watchmen برای اولین بار در سال ۲۰۰۹ برای اولین بار توسط زک اسنایدر اکران شد. شرکت HBO در سال ۲۰۱۴ سعی کرد که این داستان را بسازد اما بدون اینکه به اصل داستان پایبند باشد، اما موفق نشد.

Lindelof با شرکت HBO همکاری بسیاری داشته و گذشته خودشان را دارند و فیلم درام او با نام The Leftovers توسط همین شبکه به نمایش گذاشته شد که اخیرا با سومین و آخرین فصل خود به پایان رسید.

نوشته شبکه HBO رسما اعلام کرد سریال Watchmen را خواهد ساخت اولین بار در فیلیکسا. پدیدار شد.