Menu

NPD عقیده دارد Marvel’s Spider-Man یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های امسال خواهد بود

به تازگی نقدها و نمرات بازی Marvel’s Spider-Man منتشرشده و همان‌طور که می‌دایند، در آن‌ها به کیفیت بالای بازی از جهاتی مختلف اشاره شده است. و اکنون احتمال اینکه بازی در زمان عرضه تاثیری بزرگ برروی بازار داشته باشد نیز وجود دارد.

حداقل NPD چنین عقیده‌ای دارد؛ به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، به تازکی تحلیلگر گروه NPD یعنی "مت پیسکاتلا" (Matt Piscatella) در توییتر اشاره کرده که به نظرش بازی ابرقهرمانیِ Insomniac Games می‌تواند به راحتی به یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های سال 2018 تبدیل شود؛ اگرچه هنوز برای تخمین آمار فروش دقیقِ بازی کمی زود است.

"عنوان Marvel’s Spider-Man عملکردی بسیار خوب در فصل تعطیلات خواهد داشت. امتیاز متا بالاتر از 80 نیز اطمینان من نسبت به اینکه بازی در میان 10 عنوان پرفروش سال 2018 در آمریکا قرار بگیرد را بیشتر می‌کند. "

این با گزارشی که "پیسکاتلا" چند ماه پیش در رابطه با پرفروش‌ترین بازی‌های امسال منتشر کرد همخوانی دارد. در آن گزارش، وی اشاره کرده بود که Marvel’s Spider-Man در رده دهم نزدیک به دیگر بازی Sony یعنی God of War (رده هشتم) قرار خواهد گرفت. (2 بازی Red Dead Redemption 2 و Call of Duty: Black Ops IIII در 2 جایگاه اول و دوم و پشت سر آن‌ها به ترتیب بازی‌های NBA 2K 19 ،Battlefield V و Far Cry 5 قرار داشتند.)

حتی با اینکه این بازی‌ها از مزیت عرضه برروی چندین پلتفرم برخوردار هستند، این بدین معنی نیست که Marvel's Spider-Man عملکرد خوبی نخواهد داشت. Sony با تبلیغات تلوزیونی، رویداد ویژه عرضه بازی، هدایای مختلف، ویژگی‌های پیش‌خرید و دیگر چیزها به خوبی از این عنوان پشتیبانی کرده است. جدای از این Spider-Man نیز جزو ابرقهرمان‌های شناخته‌شده و محبوب است و همین امر می‌تواند به فروش بازی کمک کند.

عنوان Marvel’s Spider-Man جمعه، 16 شهریور به صورت انحصاری برای کنسول PlayStation 4 عرضه خواهد شد. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.