Menu

بندیکت کامبربچ در فیلم Doctor Strange 2 دستمزد بیشتری خواهد گرفت

بازیگر نقش Dorctor Strange بندیکت کامبربچ بنا بر گزارشی قرار است برای ایفای نقش‌ فیلم Doctor Strange 2 خیلی بیشتر درآمد داشته باشد. شرکت مارول یکی از استودیو هایی است که ستارگان بزرگی ساخته است ولی در برار دستمزد آنها همیشه منصف بوده است. شاید هیچ کس مثل کامبربچ که در نقش استیفن استرنج است اینقدر شناخته شده و جزو محبوب ترین ها در دنیای مارول باشد.

سری فیلم Doctor Strange به تنهایی خیلی موفق بوده است ولی این شخصیت بعد از فیلم Avengers: Infinity War خیلی محبوب شد چرا که تمام قدرت خود را استفاده کرد و توجه خیلی از طرفداران را به خود جلب کرد که باعث شد برای شناخت بیشتر او فیلم Doctor Strange را ببینند.

فعلا هیچ خبری از فیلم Doctor Strange 2 نیست و مسئول استودیو مارول، کوین فیگ، گفته است که این فیلم فعلا یکی از برنامه هایی است که ترجیح میدهیم خیلی اطلاعات درباره‌اش پخش نکنیم. کارگردان فیلم Doctor Strange یعنی اسکات دریکسون خیلی مشتاق است تا ادامه این فیلم را بسازد اما فعلا هیچ خبر رسمی از سوی استودیو عنوان نشده است.

در یکی از انتشارات انگلیسی به نام Mirror شایعه شده است که کامبربچ برای فیلم دکتر استرنج ۲ دستمزد زیادی دریافت خواهد کرد. این خبرگزاری‌ گفت مبلغی حدود ۶.۸ میلیون دلار تا ۹.۶ میلیون دلار.

doctor strange,doctor strange 2,movie,marvel

اگرچه فعلا کمپانی مارول برای چندین فیلم مختلف کامبربچ را دارد و خب قطعا این چنین دسمتزد خیلی دور از ذهن نبود. کامبربچ حالا یکی از اعضای‌ موثر مجموعه فیلم های مارول است و به نوعی حضور او حیاتی است.

فیلم Doctor Strange 2 یکی از فیلم هایی است که کمپانی مارول از اطلاعات آن به خوبی نگهداری میکند و در دنیای مارول این فیلم یک راز بزرگ است که در تابستان سال ۲۰۱۹ شروع به فیلمبرداری میکند و طرفداران احتمال میدهند که این فیلم در برنامه های کمپانی مارول جای فیلم Guardians Of Galaxy 3 را خواهد گرفت.

نوشته بندیکت کامبربچ در فیلم Doctor Strange 2 دستمزد بیشتری خواهد گرفت اولین بار در فیلیکسا. پدیدار شد.