Menu

ریبوت فیلم‌های Resident Evil از بازی هفتم مجموعه الهام گرفته است

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Comic Book، اخیرا گرگ روسو (Greg Russo) که وظیفه‌ی به نگارش درآوردن فیلمنامه‌ی ریبوت سری محبوب Resident Evil را دارد، اعلام کرده است که این فیلم از عنوان Resident Evil 7 الهام گرفته است.

روسو در جریان مصاحبه‌ای با Discussing Film اعلام کرد که در تلاش است تا این فیلم، بسیار متفاوت از قبل باشد، پس او از Resident Evil 7 بسیار الهام گرفته است. او در اینباره می‌گوید: "خوشبختانه من یکی از بزگترین طرفداران این سری هستم، پس کار کردن بر روی آن بسیار برایم عالی است. پیش از این 6 فیلم از این مجموعه ساخته شده و اکنون وقت ریبوت کردن آن است، من می‌خواهم این سری فیلم جدید یک حس کاملا متفاوت داشته باشد، نه که تنها یک بازسازی باشد. من می‌خواستم تا این فیلم بیشتر ترسناک باشد، مانند فیلم‌هایی کلاسیک جیمز وان. پس من به عقب نگاه کردم و به دنبال بازی‌های ترسناک این مجموعه رفتم و در این میان Resident Evil 7 بسیار الهام بخش من بوده است."

او همچنین تائید کرد که ترس در این فیلم جایگاه اول و اکشن جایگاه دوم را دارد. علاوه بر روسو گفت که وضعیت توسعه‌ی فیلم هم به خوبی پیش می‌رود. فیلم ریبوت مجموعه‌ی Resident Evil هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد.