Menu

نام تجاری عنوان Parasite Eve در اروپا ثبت شد؛ آیا خبری در رابطه با این سری در راه است؟

به گزارش پردیس گیم، شرکت Square Enixدر روز 22 نوامبر (1 آذر) نام تجاری بازی Parasite Eve را ثبت کرد و به نظر می‌رسد که قرار است به‌زودی شاهد نسخه‌ی جدیدی از این بازی باشیم و یا که حداقل نسخه‌ی بازسازی شده‌ای از عناوین قدیمی این سری منتشر شوند. شما از طریق این لینک می‌توانید صفحه‌ی این نام تجاری را مشاهده کنید.

Parasite Eve نام یک سری نقش آفرینی علمی تخیلی ترسناک است که از رمانی کالتی با همین نام اقتباس شده و آخرین نسخه‌ی آن هم با نام The 3rd Birthday در سال 2010 برای کنسول دستی PSP منتشر شد.

هم اکنون بیش از 20 سال از شروع حیات Parasite Eve می‌گذرد، اما بعد از 2 نسخه‌ی اول آن تا به حال شاهد هیچ بازی شایسته‌ای از این سری نبوده‌ایم. سری‌ای به جرات می‌توان آن را جزو یکی از باشکوه‌ترین بازی‌های PlayStation دانست، اما پتانسیل آن به کل نادیده گرفته شد و نسل کنونی کنسول‌ها از وجود چنین بازی جذابی محروم مانده است؟

نظر شما چیست؟ آیا شما هم مانند من با این سری دوست داشتنی خاطره دارید؟ آیا دوست دارید تا در نسل هشتم بتوانید آن را تجربه کنید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

لازم به ذکر است که علاوه بر Parasite Eve بازی‌های دیگری هم هستند که امسال 20 ساله شده‌اند. به همین مناسبت شما می‌توانید مقاله " به یاد آوری سال 1998: بازی‌هایی که امسال 20 ساله می‌شوند" که از وب سایت GameSpot ترجمه شده است را مطالعه کنید تا با این بازی هم بیشتر آشنا شوید.